پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Renault_sandero_رنو ساندرو

رنو ساندرو به زودی روانه بازار می شود.

پارس خودرویی ها قیمت رنو ساندرو را که شهریور ماه امسال میهمان این شرکت شد، مشخص کرده و تا چندی دیگر این محصول را روانه بازار خواهند کرد. بر این اساس، ساندرو در مدل اتومات قیمتی برابر با ۴۷ میلیون تومان خواهد داشت و قیمت مدل دنده ای آن نیز ۴۲ میلیون تومان در نظر […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۱ آذر ۱۳۹۴

پارس خودرویی ها قیمت رنو ساندرو را که شهریور ماه امسال میهمان این شرکت شد، مشخص کرده و تا چندی دیگر این محصول را روانه بازار خواهند کرد.

رنو سانـدرو

بر این اساس، ساندرو در مدل اتومات قیمتی برابر با ۴۷ میلیون تومان خواهد داشت و قیمت مدل دنده ای آن نیز ۴۲ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.این محصول به نوعی مدل هاچ بک تندر-۹۰ به شمار می رود و از ظاهر زیباتری برخوردار است. شایان ذکر است که قیمتی که اکنون اعلام شده است از قیمتی که شهریور ماه اعلام شد بین 700 تا 1 میلیون و 700 هزار تومان کمتر است.

با توجه به سابقه کیفی خوب محصولات رنو در ایران و رضایت هم وطنان از ال 90 می توان پیش بینی کرد که رنو ساندرو به دلیل قیمت مناسب، کیفیت و اندازه کوچک تر نسبت به تندرو فروش خوبی خواهد داشت و در آینده ای نزدیک در بسیاری از شهرهای پرترافیک با مشکل جاپارک دیده خواهد شد.

قیمت رنو ساندرو اعلام شد.

جایگاه رنو ساندرو در بازار

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی