پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عزت الله صادقی پزشک فوق تخصص جراحی قلب و عروق_تصادف کرمانشاه

تصادف جان جراح فوق تخصص قلب و عروق را گرفت + عکس تصادف

یک خودروی پراید شامگاه یکشنبه در جاده کمربندی غربی شهر کرمانشاه از مسیر منحرف شد و تصادف مرگباری را رقم زد. این تصادف جان جراح فوق تخصص قلب و عروق که یکی از بهترین ها در کشور بود را گرفت. وی افزود: خودروی پراید در این سانحه بر اثر سرعت زیاد و انحراف مسیر به […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲ آذر ۱۳۹۴

یک خودروی پراید شامگاه یکشنبه در جاده کمربندی غربی شهر کرمانشاه از مسیر منحرف شد و تصادف مرگباری را رقم زد. این تصادف جان جراح فوق تخصص قلب و عروق که یکی از بهترین ها در کشور بود را گرفت.

وی افزود: خودروی پراید در این سانحه بر اثر سرعت زیاد و انحراف مسیر به طرف مقابل جاده، با یک دستگاه خودروی پژو 206 به شدت برخورد کرد.

تصادف کرمانشاه_پراید_آذر 94مدیر فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه راننده خودروی 206 دکتر صادقی تنها جراح عروق غرب کشور بوده است، گفت: راننده پراید در دم جان باخت و راننده پژو 206 در بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.عزت الله صادقی پزشک فوق تخصص جراحی قلب و عروق_تصادف کرمانشاه

این مسئول با اشاره به اینکه یک دستگاه خودروی ریو نیز در این سانحه دچار آسیب شد، بیان داشت: نیروهای امدادی فوریت‌های پزشکی پس از اطلاع برای امدادرسانی به سرعت در محل حادثه حضور پیدا کردند که به دلیل شدت تصادف آن دو نفر نیز فوت کردند.

دیه زن و مرد در تصادفات برابر شد.

دلیل محرومیت تصادفی‌ها از درمان رایگان

تصادف مرگبار یک مینی بوس با یک پراید + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی