پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف مرگبار جاده ساوه

تصادف مرگبار یک مینی بوس با یک پراید + عکس

تصادف مرگبار یک مینی بوس با یک پراید 2 کشته و 14 مصدوم به جای گذاشت.  کشته شدگان سرنشینان پراید بوده اند و در دم از بین رفته اند. رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه از کشته و زخمی شدن 14 نفر در محور قدیم ساوه همدان موسوم به جاده مرگ خبر داد. محمد قربانلی […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

تصادف مرگبار یک مینی بوس با یک پراید 2 کشته و 14 مصدوم به جای گذاشت.  کشته شدگان سرنشینان پراید بوده اند و در دم از بین رفته اند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان ساوه از کشته و زخمی شدن 14 نفر در محور قدیم ساوه همدان موسوم به جاده مرگ خبر داد.

محمد قربانلی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با مینی‌بوس در کیلومتر 40 جاده قدیم ساوه غرق‌آباد، 12 سرنشین مینی‌بوس مجروح و راننده و سرنشین پراید در دم فوت کردند.

تصادف مرگبار جاده ساوه

 وی ادامه داد: با اعلام خبر این سانحه مرگبار 3 آمبولانس و خودروی امداد نجات هلال احمر به محل وقوع حادثه اعزام و پس از انتقال مصدومان به بیمارستان‌های شهید مدرس و شهید چمران، اجساد کشته‌شدگان نیز که یک مرد و یک زن بودند، منتقل شد.

تصادف مرگبار جاده ساوه

به گفته وی، هشت مصدوم این سانحه به بیمارستان شهید چمران و چهار مصدوم دیگر به بیمارستان شهید مدرس اعزام شد. تنها یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا و مابقی بستری هستند، گرچه حال عمومی مصدومان رضایت بخش گزارش شده است.

وی میانگین زمان حضور نیروهای اورژانس در محل حادثه در داخل شهر را هفت دقیقه و در ماموریت‌های جاده‌ای تا ۱۵دقیقه عنوان کرد.

تصادف مرگبار جاده ساوه

قربانلی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی ساوه هم اکنون دارای 6 پایگاه فعال، اتاق پیام و هشت دستگاه آمبولانس است و تلفن ۱۱۵ این مرکز در تمام ساعات شبانه‌روز آماده دریافت پیام‌های مردم در خصوص حوادث و سوانح است.

تصادف حسام نواب صفوی + عکس

آمار تلفات تصادفات در ایران 30 درصد بیشتر از جهان

تصادف باران کوثری سر صحنه فیلم برداری+ عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی