پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ترافیک تهران

معضلی به اسم ترافیک تهران!

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، فعال سازی بیشتر حمل و نقل عمومی یکی دیگر از راهکارهای حل مشکل ترافیک تهران است تا مردم بتوانند نیاز‌های خود را بر طرف کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره راهکار‌های کاهش معضل ترافیک سنگین تهران اظهار […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۹ آبان ۱۴۰۰

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، فعال سازی بیشتر حمل و نقل عمومی یکی دیگر از راهکارهای حل مشکل ترافیک تهران است تا مردم بتوانند نیاز‌های خود را بر طرف کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره راهکار‌های کاهش معضل ترافیک سنگین تهران اظهار کرد: اگر وضع همین باشد و تصمیم جدی گرفته نشود، همچنین روز به روز خودرو‌ها افزایش پیدا کنند و شاهد اتفاقات مثبت در حمل و نقل عمومی نخواهیم بود و این مشکل حل نخواهد شد.

وی ادامه داد:اگر اقداماتی که در گذشته انجام داده‌ایم، به صورت جدی‌تر ادامه پیدا کند همچنین قوانین و بازدارندگی‌ها را اصلاح و افزایش دهیم و در زیر زمین مترو و در روی زمین بخش‌های مختلف حمل و نقل را تقویت کنیم، آن موقع می‌توانیم به راحتی اعلام کنیم که ترافیک تهران را مانند دیگر کشور‌ها حل کرده‌‎ایم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حل شدن ترافیک تهران به این معناست که با مدیریت صحیح ساعت پیک ترافیک کم‌تر شود. به عنوان مثال برای کوتاه مدت تصمیمات مدیریتی مانند ساعت طرح ترافیکی، تنظیم ساعات ادارات و بازگشایی مدارس تاثیرگذار خواهد بود و هچنین فعال سازی بیشتر حمل و نقل عمومی یکی دیگر از راهکارها است تا مردم بتوانند نیاز‌های خود را بر طرف کنند.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بازگشت طرح ترافیک تهران در هاله ای ابهام!/ آیا طرح منع تردد شبانه لغو می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی