پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت خودرو در بازار

روش فروش و قیمت گذاری خودرو مورد قبول هیچ کس نیست!

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: روش فروش و قیمت گذاری خودرو مورد قبول هیچ کس نیست و از این روش، همگی ضرر زیادی می ‌کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: روش فروش و قیمت گذاری خودرو مورد قبول هیچ کس نیست […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۰ آبان ۱۴۰۰

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: روش فروش و قیمت گذاری خودرو مورد قبول هیچ کس نیست و از این روش، همگی ضرر زیادی می ‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: روش فروش و قیمت گذاری خودرو مورد قبول هیچ کس نیست و از این روش، خودرو ساز، مصرف کننده و دولت، منفعت نمی ‌برند و سهامداران ناراضی هستند و ضرر زیادی می ‌کنند.

به گفته وی، تصمیمی که در دولت و وزارت خانه های اقتصاد و صمت، گرفته شد باعث می‌شود قیمت فروش کارخانه‌ ای خودرو رشد منطقی کند و شرکت‌های خودروسازی زیان نبینند و بتوانند طرح‌های توسعه‌ای را اجرا کنند.

عشقی با توجه به گزارش‌های شش ماهه، از رشد خوب شرکت‌های خودروسازی خبر داد و بیان کرد: امیدوارم تغییر فرمول تعیین قیمت فروش کمک کند میزان(تیراژ) تولید و فروش در ایران خودرو و سایپا افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

خودرو کالای مناسبی برای ورود به بورس نیست

پیش فروش خودرو عامل ریزش نمادهای خودروسازان در بازار سرمایه

یکه تازی خودروسازها در بازار سرمایه

سهام خودرویی ها افت کرد / بیم و امید خودروسازان پس از برجام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی