پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

تکمیل و تجاری‌سازی بیش از ۲۱ هزار دستگاه خودرو در هفته گذشته

گروه صنعتی ایران خودرو با تلاش و همت مجموعه کارکنان زنجیره تامین و خطوط تولید،‌ توانست از رکورد تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه در هفته دوم آبان ماه عبور کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو ایران خودرو در هفته گذشته توانست، ۲۱ هزار و ۵۵۲ دستگاه انواع خودروی سواری را تکمیل،‌ تجاری‌سازی و […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

گروه صنعتی ایران خودرو با تلاش و همت مجموعه کارکنان زنجیره تامین و خطوط تولید،‌ توانست از رکورد تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه در هفته دوم آبان ماه عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

ایران خودرو در هفته گذشته توانست، ۲۱ هزار و ۵۵۲ دستگاه انواع خودروی سواری را تکمیل،‌ تجاری‌سازی و آماده عرضه به مشتریان کند، در همین هفته ۱۸ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شده است.

با تامین بخش عمده ای از قطعات کسری خودروها، روند تکمیل خودروها شتاب گرفته و با اختصاص بخش عمده تجاری سازی به خودروهای ناقص، در هفته گذشته 23 درصد از خودروهای کف ایران خودرو تجاری سازی شده است.

در همین حال،‌ روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه، رکورد روزانه تکمیل و تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه نیز شکسته و تعداد چهار هزار و ۷۹ دستگاه خودرو تکمیل و آماده عرضه به مشتریان شد.

طبق راهبرد تعیین شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت و حمایت از تامین قطعات مورد نیاز، تکمیل و عرضه خودروهای دارای کسری قطعه، در اولویت گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته و به زودی بخش عمده این خودروها تحویل مشتریان خواهد شد.

بر همین اساس، تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان امروز ۱۵ آبان ماه نیز به ۱۳ هزار و ۱۵۶ دستگاه کاهش یافته و انتظار می رود، با ادامه روند فعلی بخش زیادی از خودروهای موجود تکمیل شده و با افزایش عرضه به بازار، امکان خرید برای مشتریان با قیمت واقعی فراهم شود.

انتهای پیام/

اعلام نیازمندی‌های ایران‌ خودرو برای تعمیق خودکفایی در تولید

آغاز فروش فوق العاده بدون قرعه کشی هایما S7 از امروز

عرضه اقلام مزایده‌ای غیرتولیدی ایران خودرو در بورس کالا/ قیمت‌گذاری اقلام و خودروهای مزایده‌ای توسط کارشناسان رسمی دادگستری

روش فروش و قیمت گذاری خودرو مورد قبول هیچ کس نیست!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی