پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

ایساکو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کار خود را آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، گفت: معرفی قطعات و بسته‌بندی‌های اصلی و جدید ایساکو به مشتریان از مواردی است که در این نمایشگاه آن را دنبال می‌کنیم. […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

ایساکو در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، گفت: معرفی قطعات و بسته‌بندی‌های اصلی و جدید ایساکو به مشتریان از مواردی است که در این نمایشگاه آن را دنبال می‌کنیم.

سیدرضا مفیدی افزود: در این نمایشگاه بسته‌بندی‌های جدید ایساکو که به زودی در کنار بسته‌بندی‌های آبی در شبکه مجاز به فروش خواهد رسید، به مشتریان معرفی می‌شود. همچنین با متنوع شدن مدت زمان گارانتی قطعات، اطلاعات کاملی در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت تا  بتوانند با آگاهی کامل قطعات مورد نیاز خود را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مجاز تهیه کنند.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف ما از حضور در این نمایشگاه با توجه به عمومی شدن خدمات «ایساکو کارت» به عنوان کارتی اعتباری برای خرید قطعات و خدمات از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز،  آگاه سازی هموطنان از نحوه دریافت کارت، خدمات قابل ارایه، تسهیلات و نحوه بازپرداخت آن است.

وی همچنین گفت: یکی از برنامه‌های شرکت ایساکو در این نمایشگاه که با هدف افزایش عمق خودکفایی صورت می‌گیرد، شناسایی تامین‌کنندگان برای تولید قطعات بدون منبع و یا تک منبع تامین است و در همین راستا نیز از دی‌ماه سال گذشته نمایشگاه دایمی و مجازی، در وب سایت شرکت ایساکو آغاز به کار کرده است.

مفیدی از دیگر اهداف این شرکت برای حضور در نمایشگاه مذکور را توسعه و ارتقای شبکه فروشگاه‌های مجاز و فروش مستقل در سراسر کشور از طریق جذب نمایندگی فروش دانست.

نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تجاری خودرو هر ساله میزبان فعالان و علاقه‌مندان این حوزه است و امسال نیز در این نمایشگاه، شرکت‌های تولیدی و خدماتی فعال در صنعت قطعات خودرو از جمله مجموعه‌های بازرگانی و خدمات پس از فروش، از آخرین دستاوردها، نوآوری ها و کالاهای خود رونمایی می کنند.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی خودرو واقع در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران از ۱۶ تا ۱۹ آبان از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر پذیرای علاقه‌مندان به صنعت خودرو و قطعات و لوازم یدکی است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی