پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فراری (1)

سفارشی سازی به سبک فراری!

کمپانی فراری از محصول جدید به نام BR20 به سفارش یکی از مشتریان که بر پایه بر پایه مدل GTC4 Lusso3 طراحی شده رونمایی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فراری BR20 به عنوان یک خودروی منحصربه‌فرد، بر پایه مدل GTC4 Lusso و بنابر سفارش یکی از مشتریان خودروساز ایتالیایی طراحی و ساخته […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ آبان ۱۴۰۰

کمپانی فراری از محصول جدید به نام BR20 به سفارش یکی از مشتریان که بر پایه بر پایه مدل GTC4 Lusso3 طراحی شده رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فراری BR20 به عنوان یک خودروی منحصربه‌فرد، بر پایه مدل GTC4 Lusso و بنابر سفارش یکی از مشتریان خودروساز ایتالیایی طراحی و ساخته شده است.

این مشتری ثروتمند به طراحی خودروهای کوپه دهه 50 و 60 میلادی علاقمند است. برهمین اساس به واسطه طراحی BR20 در قالب یک خودروی شوتینگ بریک، طول بدنه به میزان 76 میلیمتر افزایش یافته و سقف در انتهای بدنه شیب بسیار بیشتری دارد. البته فرم چراغ‌های جلو و جلوپنجره تغییر کرده و از طرحی منحصربه‌فرد برای رینگ‌های 20 اینچی این خودرو استفاده شده است.

فراری (4)

در فضای داخلی شاهد حضور دو طیف از رنگ قهوه‌­ای، قطعات فیبرکربنی و دوخت نقره‌­ای روکش چرمی صندلی­‌ها هستیم. صندلی­‌های ردیف عقب نیز حذف شده تا یک محفظه حمل بار با روکش چوب بلوط به وجود آید.

فراری (2)

با توجه به آنکه فرارای BR20 براساس GTC4 Lusso ساخته شده، به پیشرانه 12 سیلندر تنفس طبیعی به حجم 6.2 لیتر مجهز است که 680 اسب­‌بخار قدرت و 697 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت و حداکثر سرعت این خودرو به ترتیب 3.4 ثانیه و 335 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی