پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

مصوبات ستاد تنظیم بازار مورد تایید شورای نگهبان است

به گفته قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی،  اگر قرار شود که در آینده قیمت‌گذاری برای خودرو انجام شود، تصویب ستاد تنظیم بازار برای آن کافی است. وقتی شورای نگهبان تصمیم‌گیری در این رابطه را ستاد تنظیم بازار منوط کرده یعنی مصوبات ستاد مورد تایید آنها نیز است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

به گفته قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی،  اگر قرار شود که در آینده قیمت‌گذاری برای خودرو انجام شود، تصویب ستاد تنظیم بازار برای آن کافی است. وقتی شورای نگهبان تصمیم‌گیری در این رابطه را ستاد تنظیم بازار منوط کرده یعنی مصوبات ستاد مورد تایید آنها نیز است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد صادق مفتح قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در مورد سپرده شدن قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: این مصوبه شورای رقابت بود که تصمیم‌گیری در مورد قیمت‌گذاری خودرو به ستاد تنظیم بازار سپرده شود بنابراین شورای رقابت هم آن را پذیرفته است.

وی افزود: بنابراین اگر قرار شود که در آینده قیمت‌گذاری برای خودرو انجام شود، تصویب ستاد تنظیم بازار برای آن کافی است. وقتی شورای نگهبان تصمیم‌گیری در این رابطه را به ستاد تنظیم بازار منوط کرده یعنی مصوبات ستاد مورد تایید آنها نیز است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در پاسخ به سوالی پیرامون امکان دخالت ستاد تنظیم بازار در واردات خودرو گفت: ستاد تنظیم بازار نمی‌تواند در مورد واردات خودرو تصمیم‌گیری کند. تنها قیمت خودروهای تولید داخلی که مشمول قیمت‌گذاری می‌شود، به ستاد تنظیم بازار سپرده شده است.

انتهای پیام/ منبع: ایلنا

عاقبت قیمت گذاری خودرو چه می شود؟

سودآوری صنعت خودرو برای دولت اولویت ویژه ای دارد

تصویب طرح واردات مشروط خودرو، بازار داخلی را مهار می‌کند

جدیدترین قیمت خودرو در بازار + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی