پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رینگ

رینگ‌ اسپرت بدون استاندارد تخلف است

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی استفاده از رینگ‌های اسپرت که سبب افزایش عرض خودرو شده و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کند، تخلف دانست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور اظهار کرد: استفاده از رینگ های اسپرت که از نظر سایز و اندازه با استاندارد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۴ آبان ۱۴۰۰

معاون اجتماعی پلیس راهور نیروی انتظامی استفاده از رینگ‌های اسپرت که سبب افزایش عرض خودرو شده و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کند، تخلف دانست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور اظهار کرد: استفاده از رینگ های اسپرت که از نظر سایز و اندازه با استاندارد تفاوت داشته و خارج از قالب گلگیر خودرو باشد برای رانندگان آن وسیله تخلف محسوب شده و اعمال قانون خواهند شد.

وی تصریح کرد: رینگ خودرو نباید پهن تر از حد معمول و خارج از استاندارد باشد و برای خودرو نباید از لاستیکی استفاده کرد که سبب افزایش عرض آن شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور با تاکید بر اینکه رانندگان نباید خودروها را به بهانه زیبایی از حالت استاندارد خارج کنند، گفت: هر تغییر در وضعیت خودرو ممکن است آن وسیله نقلیه را از حالت استاندارد خارج و سبب بروز حادثه برای سرنشینان آن شود، از این رو از مردم می خواهیم به هیچ عنوان وسایل نقلیه خود را از حالت استاندارد خارج نکنند.

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی نیز پیش تر با تاکید بر اینکه 4500 دوربین، تخلفات رانندگان را در سطح جاده‌های کشور ثبت می‌کنند، گفت: از فروردین تا پایان مهر سال جاری، 8215 نفر بر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه 6200 تیم در 1491 پایگاه در حال کنترل و رصد رانندگان و اتفاقات و حوادث رانندگی هستند، اظهار داشت: به رغم همه کنترل ها و تلاش های انجام گرفته و در حال انجام، پلیس به تنهایی نمی تواند سبب کاهش تصادفات و حوادث باشد بلکه این موضوع نیازمند همدلی و تعامل همه دستگاه ها و اعتبارات لازم است.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

چگونگی اعتراض و شکایت به جریمه و خلافی خودرو

سقف مجاز سرعت در معابر چقدر است؟

خودروهای حامل خانواده در جاده ها توقیف نمی شوند

جریمه، توقیف و نصب بنر عاقبت رانندگان حادثه ساز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی