پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فیس لیفت سراتو در کره جنوبی رونمایی شد

کیا موتورز به تازگی دسته ای تصاویر مربوط به فیس لیفت k3 یا همان سراتو ( فورته ) در بازارهای دیگر، منتشر کرده است. تنها چند روز قبل بود که تصاویری از K3 سدان فول سایز کیا در فضای مجازی فاش شده و حال کمپانی رسما از فیس لیت سراتو سدان کامپکت خود رونمایی کرد. […]

javankhodro
جمعه - ۶ آذر ۱۳۹۴

کیا موتورز به تازگی دسته ای تصاویر مربوط به فیس لیفت k3 یا همان سراتو ( فورته ) در بازارهای دیگر، منتشر کرده است. تنها چند روز قبل بود که تصاویری از K3 سدان فول سایز کیا در فضای مجازی فاش شده و حال کمپانی رسما از فیس لیت سراتو سدان کامپکت خود رونمایی کرد.

در طراحی چراغ های جلوی سراتو نسبت به قبل بزرگ تر شده و کیا تصمیم گرفته از چراغ های LED DRLs استفاده کند. همچنین سپر جلو و چراغ های مه شکن نیز با تغییراتی همراه شدند.

طراحی قسمت کناری خودرو همچنان مانند قبل بوده اما چراغ های LED عقب و سپر عقب تغییر پیدا کردند. در فضای داخلی نیز به نظر می رسد کلیدهای سیستم سرگرمی کاهش پیدا کرده و در مقابل فرمانی جدید با حاشیه ای مشکی براق جایگزین فرمان قبل گشته است. البته کلیدهای بیشتری در قسمت دنده قرار گرفته که مشخص نیست برای چه ویژگیهایست.

کیا پیشرانه 1.6 لیتری GDI بنزینی با خروجی 132 اسب بخاری و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک در فیس لیفت سراتو قرار داده که برای یک سدان کامپکت مناسب است. البته مدل مقرون به صرفه تری از فیس لیف K3 وجود داشته که به پیشرانه 1.6 لیتری VGT دیزلی با خروجی 128 اسب بخاری مجهز می‌باشد.

انتظار می رود کیا در نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه از نمونه امریکای این خودرو رونمایی کند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی