پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هزینه انتقال سند خودرو

کلاف سردرگمی به اسم نقل و انتقال سند خودرو

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متنی که درباره نقل و انتقال سند خودرو منتشر شده دیدگاه معاونت قوانین مجلس نیست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بهزاد پورسید معاون قوانین مجلس تاکید کرد: متنی که منتشر شده، دیدگاه یکی از ادارات کل این معاونت بوده و مربوط به فرایند کارشناسی بررسی طرح مذکور […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ آبان ۱۴۰۰

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متنی که درباره نقل و انتقال سند خودرو منتشر شده دیدگاه معاونت قوانین مجلس نیست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بهزاد پورسید معاون قوانین مجلس تاکید کرد: متنی که منتشر شده، دیدگاه یکی از ادارات کل این معاونت بوده و مربوط به فرایند کارشناسی بررسی طرح مذکور است و در این زمینه بخش های مختلف دیدگاه های متفاوت و متضاد با یکدیگر دارند.

وی افزود: این که دیدگاه یک اداره به عنوان نظر معاونت قوانین منتشر شود، خلاف اصول حرفه ای و اخلاق رسانه ای است و کسی که آن متن را از سامانه طرح ها و لوایح مجلس کپی کرده، اگر نیت تخریب مجلس را نداشته، بهتر بود به سایر دیدگاه ها که با آن چه منتشر شده کاملا در تضاد است نیز اشاره می کرد.

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که این معاونت هیچ اظهارنظر رسمی درباره این طرح و این مسئله نداشته و در صورت نیاز آن را به صورت صریح منتشر خواهد کرد؛ از همه رسانه ها درخواست کرد: در چنین مواقعی پیش از آن که متنی را به مجلس شورای اسلامی نسبت دهند آن را از مجاری رسمی پیگیری کنند تا با انتشار مطالب ناقص زمینه تشویش اذهان عمومی و تخریب نهاد قانونگذاری ایجاد نشود.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

فک رهن اسناد خودرو ادامه دارد

برگ سبز خودرو از نگاه مجلس هم سند رسمی است

برگ سبز خودرو سند رسمی است به شایعات توجه نکنید!

رسیدگی به موضوع سند مالکیت خودرو بر عهده مجلس است

مجلس برای موضوع سند رسمی خودرو تصمیم گیری می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی