پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران خودرو

خط تولید آیینه برقی و تزیینات داخلی تارا به خودکفایی رسید

خط تولید آیینه برقی و تزیینات داخلی محصول تارا با حضور مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و ساپکو به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی در حاشیه مراسم افتتاح این خط تولید، با تاکید بر خودکفایی و تولید قطعات خاص در داخل کشور گفت: هم‌زمان با تولید محصولات جدید […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲ آذر ۱۴۰۰

خط تولید آیینه برقی و تزیینات داخلی محصول تارا با حضور مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و ساپکو به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی در حاشیه مراسم افتتاح این خط تولید، با تاکید بر خودکفایی و تولید قطعات خاص در داخل کشور گفت: هم‌زمان با تولید محصولات جدید در ایران خودرو، شرکت‌های قطعه ساز با رعایت استانداردهای لازم همگام با ایران خودرو در مسیر خودکفایی حرکت کنند.

وی ادامه داد: در راستای نقشه راه توسعه ایران خودرو، پیش بینی های لازم برای تامین قطعات مورد نیاز با همکاری شرکت های قطعه ساز صورت گرفته است و افتتاح خط تولید آیینه برقی و تزیینات تارا نمونه های این همکاری و تعامل است.

مقیمی با تاکید بر این‌که پاسخگویی به نیاز مشتریان و تامین خواسته‌های آنان وظیفه ما است، گفت: هم‌زمان با تولید محصولات جدید در ایران خودرو در کنار ارتقای کیفیت، طراحی و تامین قطعات خاص ایمنی و رفاهی در دستور کار قطعه سازان قرار گیرد و شرکت ساپکو با تعامل با چنین شرکت هایی از ظرفیت آنان برای تامین خطوط تولید استفاده کند.

وی با بیان این که ارتقای کیفیت محصولات از اقداماتی است که هرگز متوقف نخواهد شد، اولویت ایران خودرو را بهره مندی از توان سازندگان داخلی دانست و گفت: در صورتی که ظرفیت داخلی برای تامین وجود نداشته باشد نسبت به تامین از سایر منابع اقدام می شود.

مقیمی، سرعت و دقت در تولید قطعات را عامل مهمی در همکاری با قطعه سازان خواند و افزود: ایران خودرو همکاری خود را با شرکت های پیشرو و خلاقی که قابلیت طراحی و تولید قطعات خاص و های‌تک را دارند تعمیق خواهد بخشید.

گفتنی است، در مراسم افتتاح این خط تولید در شرکت شفق دانا، قاسمی مدیرعامل این شرکت اطلاعات لازم در خصوص آخرین دستاوردها و محصولات تولیدی‌شان را در اختیار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو قرار داد و از آمادگی برای همکاری بیشتر با ایران خودرو و تولید محصولات جدید و به روز با آخرین فناوری برای افزایش ایمنی محصولات این شرکت خبر داد.

شرکت شفق دانا تولید کننده قطعات و مجموعه های تزیینات داخلی و مجموعه آیینه محصولات ایران خودرو است.

انتهای پیام/

کامیون‌های ایران خودرو دیزل مجهز به موتور ساخت داخل/ آمادگی تولید و تحویل سالانه هفت هزار دستگاه

تولید ایران خودرو در سایت آذربایجان به ماهانه ۴۰۰ دستگاه خواهد رسید

تحقق صرفه‌جویی ارزی ۹۸ میلیون یورو در همکاری با دانش‌بنیان‌ ها

رفع موانع صادرات قطعات خودرو به سوریه به زودی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی