پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

افراد در انتظار تعیین تکلیف وضعیت بازار خودرو

به اعتقاد فعالان بازار بلاتکلیفی قیمت خودرو عاملی شده تا مشتریان دست از معامله کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت بازار باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بازار خرید و فروش خودرو در اولین روز از هفته جاری همچنان شاهد رکود در معاملات است. به اعتقاد فعالان بازار بلاتکلیفی قیمت خودرو عاملی شده تا […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۸ آذر ۱۴۰۰

به اعتقاد فعالان بازار بلاتکلیفی قیمت خودرو عاملی شده تا مشتریان دست از معامله کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت بازار باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بازار خرید و فروش خودرو در اولین روز از هفته جاری همچنان شاهد رکود در معاملات است. به اعتقاد فعالان بازار بلاتکلیفی قیمت خودرو عاملی شده تا مشتریان دست از معامله کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت بازار باشند.

جالب اینجاست که در شرایطی که بازار در رکود مطلق قرار داشته و کمتر کسی اقدام به معامله می‌کند برخی از سوء استفاده کنندگان با شگردهای خاص درصدد کسب سود بیشتر از بازار بلاتکلیف خودرو هستند به نحوی که با وجود آن که تحویل خودرو به صورت فوری و آنهم کارتکسی وجود ندارد برخی با شگردهایی از جمله فروش خودرو زیر قیمت بازار خریدار را مجاب به خرید می کنند.

فعالان بازار معتقدند نباید در شرایط فعلی خودرو به صورت وعده ای خرید کرد و مشتریان باید به شرط روئیت خودرو اقدام به پرداخت هزینه کنند.

در بازار امروز خرید و فروش خودرو تیبا دو با قیمت 181 میلیون تومان، ساینا 183 میلیون، کوئیک آر 189 میلیون تومان، و پژو 206 صندوقدار 300 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین پژو 206 تیپ پنج با قیمت 303 میلیون تومان، پژو 206 تیپ دو 260 میلیون تومان، سمند ال ایکس 280 میلیون تومان، سمند سورن 321 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 430 میلیون توان، رانا ال ایکس 243 میلیون تومان، سایپا 111 با قیمت 170 میلیون تومان، رانا پلاس 279 میلیون تومان، پژو 405 جی ال ایکس 246 میلیون تومان و پژو پارس 309 میلیون تومان فروخته می شود.

انتهای پیام/

جدیدترین قیمت خودرو در بازار + جدول

حضور دولت در اقتصاد باید محدود شود

مصوبه واردات خودرو مجلس هیچ ارتباطی به واردات ندارد

حذف قیمت گذاری دستوری بدون واردات خودرو اثر گذاری ندارد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی