پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونت فورس

مجموعه هایی نظیر گروه بهمن می تواند به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک کند

نمایندگان ملت معتقدند؛ گروه بهمن یکی از بزرگترین و پر افتخار ترین شرکت های تولید کننده خودرو در کشور و حتی خاورمیانه محسوب می شود وجود مجموعه هایی نظیر گروه بهمن می تواند به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک شایانی کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دیروز محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۹ آذر ۱۴۰۰

نمایندگان ملت معتقدند؛ گروه بهمن یکی از بزرگترین و پر افتخار ترین شرکت های تولید کننده خودرو در کشور و حتی خاورمیانه محسوب می شود وجود مجموعه هایی نظیر گروه بهمن می تواند به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک شایانی کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دیروز محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نام کامیونت «فورس» که خط تولید آن به تازگی در این شرکت راه‌اندازی شده و آماده ورود به بازار است، در مراسمی با حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی نمایندگان مجلس و مسوولان گروه خودروسازی بهمن‌ رونمایی شد.

حسین محمدصالحی دارانی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم رونمایی از محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نام کامیونت «فورس» گفت: گروه بهمن یکی از بزرگترین و پر افتخار ترین شرکت های تولید کننده خودرو در کشور و حتی خاورمیانه محسوب می شود و این امر موجب افتخار هر ایرانی است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی دستگاه ها، اعم از سازمان همیاری شهرداری، وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی باید در جهت اهمیت دادن به تولید داخل و از طرفی نیز جایگرین کردن خودروهای فرسوده و اصلاح ناوگان حمل و نقل از توان شرکت هایی نظیر گروه بهمن بیشتر بهره ببریم.

صالحی دارانی یادآور شد؛ باید از تولید داخل حمایت کنیم تا ذیل آن تولید کنندگان بتوانند ظرفیت تولید داخل را بالاتر ببرند.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی حمایت از شرکت های توانمند موجب جهش تولید و افزایش اشتغال در داخل خواهد داشت و تقویت صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی را به همراه دارد.

وظیفه دولت و مجلس حمایت از تولید کنندگان است

مسلم صالحی نماینده اقلید و رییس فراکسیون حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در مجلس شورای اسلامی به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل و از طرفی ظرفیت محدود دولت در تامین خودروهای که بتواند در حوزه حمل و نقل خدمات رسانی کند، اشاره کرد و افزود: وجود بخش خصوصی و مجموعه هایی نظیر گروه بهمن می تواند به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک شایانی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و خانه ملت وظیفه دارد، به بهترین شکل از بخش خصوصی حمایت کند، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین و نظارت بر اجرای قوانین وضع شده از جمله اصلاح قوانین گمرکی، مالیاتی و قوانین مربوط به صدور مجوزهای لازم می تواند در رفع موانع تولید نقش بسزایی داشته باشد.

نماینده اقلید خاطرنشان کرد: دولت نیز با اجرای درست قوانین و تسهیل فرایندهای مربوط به آن انگیزه لازم برای بخش خصوصی را در جهت افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات از جمله تامین خودروهای مورد نیاز کشور را فراهم آورد.

شرکت بهمن دیزل موجب افتخار کشور است

عباس جهانگیر زاده نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز مغان در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه شرکت بهمن دیزل موجب افتخار کشور است و در گزارشات ارائه شده از سوی مدیران مجموعه اقدامات خوبی در تولید خودروهای تجاری انجام داده اند، خاطرنشان کرد: باید در کنار تولید کنندگان باشیم و برای رفع موانع تولید هر حمایتی از دستمان بر بیاد دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

كاميونت (( فورس )) بهمن ديزل رسما رونمايي شد

طرح توسعه ناوگان امدادی بهمن موتور کلید خورد

کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل به بازار عرضه می شود

شرایط فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل اعلام شد

کامیونM 75 NPR بهمن‌ دیزل به جمع خودروهای تجاری 5 ستاره پیوست

کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل/ گسترش محصول برای پاسخ به نیاز کشور در دستور کار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی