پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن دیزل (2)

طرح توسعه ناوگان امدادی بهمن موتور کلید خورد

مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن جهت افزایش سطح رضایت مشتریان از توسعه ناوگان امدادرسانی بهمن موتور و به کارگیری چندین دستگاه خودرو شیلر با کاربری خودروبر تا پایان سال خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا توکلی مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن ضمن اعلام به‌ روز رسانی ناوگان عملیاتی […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۷ آذر ۱۴۰۰

مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن جهت افزایش سطح رضایت مشتریان از توسعه ناوگان امدادرسانی بهمن موتور و به کارگیری چندین دستگاه خودرو شیلر با کاربری خودروبر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا توکلی مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن ضمن اعلام به‌ روز رسانی ناوگان عملیاتی امداد بهمن موتور گفت: ارتقای کیفیت و توسعه خدمات در راستای تکمیل زنجیره خدمات سیار خودرویی پایه‌ریزی شده است. در این راستا به تازگی شش دستگاه کامیونت شیلر با کاربری خودروبر به ناوگان امداد رسانی افزوده شده تا با قرارگیری در محورهای مواصلاتی پرتردد بتوانند خدمات امدادی متمایز ارائه کنند.

مدیر توسعه فروش و خدمات گروه بهمن اظهار کرد: این خودروهای بکار گرفته شده به صورت کامل به سیستم موقعیت یاب (GPS) مجهز شدند و گامی دیگر برای کاهش زمان انتظار خدمات امدادی خود برداشتیم.

توکلی ادامه داد: با تجهیز ناوگان امداد بهمن موتور به سیستم موقعیت یاب، امکان تعیین محل استقرار دقیق امدادگران روی نقشه میسر و به صورت آنلاین مکان امدادگر به نمایش در آمده و می توان زمان انتظار را تخمین زد و انتخاب نزدیک ترین امدادگر به امدادخواه را تسهیل می کند. این امر به ارائه خدمات سریع تر منجر می شود و در نهایت افزایش رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

توکلی با اشاره به ساماندهی ناوگان امدادی بهمن موتور خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته 6 دستگاه خودرو شیلری که با کاربری خودروبر در شروع توسعه ناوگان امدادی وارد ناوگان شده، تا پایان سال به تدریج افزایش خواهد یافت و تعداد خودروهای امدادی نیز در مجموع بیشتر از تعداد قبل خواهد شد.

گفتنی است خدمات پس از فروش گروه بهمن هم اکنون در 23 استان شامل 49 شهر در دسترس مشتریان و آماده ارائه خدمات هستند و دارندگان محصولات بهمن موتور می توانند در صورت نیاز از طریق تماس با شماره تلفن سراسری 48027-021 و همچنین از طریق نرم افزار موبایل یا وب سایتwww.bahman.ir از خدمات استفاده نمایند.

انتهای پیام/

کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل به بازار عرضه می شود

شرایط فروش فوری کامیونت شیلر بهمن دیزل اعلام شد

کامیونM 75 NPR بهمن‌ دیزل به جمع خودروهای تجاری 5 ستاره پیوست

کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل/ گسترش محصول برای پاسخ به نیاز کشور در دستور کار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی