پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قرعه کشی

لزوم حذف قرعه کشی خودرو

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی افراد سودجو با سوء استفاده از کدملی افراد به دلال بازی در بازار خودرو مشغولند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو خلیل بهروزی فر نماینده شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو در بازار از سوی دلالان گفت: با شیوهعرضه خودرو بصورت […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۱۱ آذر ۱۴۰۰

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی افراد سودجو با سوء استفاده از کدملی افراد به دلال بازی در بازار خودرو مشغولند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

خلیل بهروزی فر نماینده شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو در بازار از سوی دلالان گفت: با شیوهعرضه خودرو بصورت قرعه کشی مخالف هستم و معتقدم باید نیاز سنجی شود تا چه کسانی مصرف کننده اصلی هستند و خودرو بهآنها داده شود.

وی افزود: امروزه خودرو بعنوان یک کالا در دست افرادی قرار گرفته که با این شیوه قرعه کشی به دلال بازی مشغولند.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرددر بازار خودرو نیازها مطرح نیست بلکه عده ای افراد سودجود با سوءاستفاده از کد ملی افراد، خودرو را از کارخانه می گیرند و در بازار می فروشندبا این شیوه یک فرد چندین خودرو تحویل می گیرد ومی فروشد اما برخی حتی یک خودرو نمی توانند بگیرند.

وی با اشاره به قیمت دستوری خودرو با بیان اینکه مشکل ما از خودرو سازان نیست بلکه مشکل از نحوه توزیع مواد اولیه ای است که درساخت خودرو نقش دارند، گفت: مسئولین فولاد را در بورس گذاشتند. بخشی عمده ای از مواد اولیه صنعت خودرو از فولاد تهیه می شود. با این روشی که مواد اولیه توزیع می شود، این مواد در بازار آزاد با نرخ بالا پیدا می شود.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از اعتراضات خودرو سازان همین موضوع است، افزود: خودروسازان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کردند و تاکید داشتند که دولت اگر کمکی به خودروسازان نمیکند، این رفتار را با ما نداشته باشند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی