پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیگو 8 پرو (2)

تیگو 8 پرو، سمبل تکنولوژی های جدید

تیگو 8 پرو لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو است که این روزها سر و صدا و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده و قرار است به زودی به بازار ایران عرضه شود . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تکنولوژی های خودرویی روز به روز در حال تغییر هستند و با عرضه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۶ آذر ۱۴۰۰

تیگو 8 پرو لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو است که این روزها سر و صدا و توجه بسیاری را به سمت خود جلب کرده و قرار است به زودی به بازار ایران عرضه شود .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تکنولوژی های خودرویی روز به روز در حال تغییر هستند و با عرضه خودروهای جدید دریایی از آپشن ها و امکانات را در اختیار مالکان خود قرار می دهند ، چینی ها که این روزها رقیب سرسخت و تازه نفسی برای بزرگان غربی و شرقی هستند سرمایه گذاری هنگفتی را بر روی تکنولوژی انجام داده اند و حال تمام و کمال پا به میدان رقابت گذاشته اند .

تیگو8 نمونه ایی از این سرمایه گذاری و تلاش گسترده برای رقابت با بزرگان جهانی است. همکاری با خبره ترین و با سابقه ترین مهندسان مطرح بین المللی ، واحدهای تحقیق و توسعه مهندسی و تکنولوزی در آلمان و سایر نقاط معتبر ، همکاری مشترک با شرکت بریتانیائی جاگوار لندروز که لوکس ترین خودروها را تولید میکند و از تکنولوژی فوق العاده برخوردار است همراه با سرمایه گذاری های کلان تکنولوژی و کیفی و همکاری با بزرگترین قطعه سازان بین المللی در نهایت محصولی چون تیگو8 پرو را به وجود آورده است که اینگونه مورد توجه قرار میگیرد و در طول 1 سال موفق به فروش بیش از 140.000 دستگاه در بازارهای جهانی و آن هم در رقابت با محصولات پر ادعا شده است.

تیگو 8 پرو (1)

اما جذاب ترین بخش تیگو8 پرو آپش های ADAS میباشد که این روزها خودروهایی چون رنجرور ، مرسدس بنز ، بی امو ، ولوو و….. از آن بهره می برند ، انواع تکنولوژی های هوشمند و رادارهای فعال که نهایت امنیت و ایمنی را برای این شاسی بلند خوش قامت به همراه دارد.

از سوی دیگر در بخش فنی نیز تیگو 8 پرو با موتور بسیار مدرن TGDI که توانست جزو برترین موتورهای بازار چین به لحاظ عملکرد و توانمندی قرار گیرد در کنار گیربکس دوکلاچه 7 سرعته تر با تکنولوژی شرکت گتراک آلمان به لحاظ حرکتی نیز در سطح مطلوب و قابل قبولی قرار دارد .

تیگو8 پرو در کنار تکنولوژی و عملکرد آپشن های رفاهی مناسبی را نیز فراهم کرده ، حافظه صندلی ، گرمکن و سردکن صندلی های جلو ، دوربین360- سقف پاناروما، شارژ بدون سیم موبایل ، کولر دوآل و انبوهی از امکانات دیگر در مقایسه با رقبای وارداتی این خودرو را در وضعیت برتری قرار می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد خودرو تیگو 8 پرو اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

گردهمایی مالکان آریزو 6 و تیگو 7 به دعوت باشگاه مشتریان مدیران خودرو

کابین لوکس و جذاب، نقطه قوت تیگو 7 پرو در مقابل رقبا

مشتریان همخوانی موتور و گیربکس آریزو 5 توربو را از اصلی ترین نقاط قوتش می دانند

تیگو 8 پرو مدیران خودرو به روزترین خودرو بازار کشور

نمایش ایکس 22 پرو در مرکز خرید کوروش اولین ملاقات جوانان با کراس اوور جدید بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی