پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تالار شیشه ای بورس

لاستیک به صورت سبدی در بازار بورس عرضه می شود

معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عرضه لاستیک در بازار بورس به صورت سبدی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی مسکنی معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر مشکل اصلی است این است که لاستیک بارز قرار است در بازار بورس به صورت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۴ آذر ۱۴۰۰

معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عرضه لاستیک در بازار بورس به صورت سبدی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی مسکنی معاون امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر مشکل اصلی است این است که لاستیک بارز قرار است در بازار بورس به صورت سبدی عرضه شود شیوه انجام این کار و نوع حمایت از تعاونی‌ها سوال بود که کارگروه مشترکی با شستا به عنوان هلدینگ بالای‌سر این کار تشکیل شد ظرف 15 روز آینده به جمع‌بندی می‌رسیم.

معاون امور تعاون درباره بیمه رانندگان اظهار کرد: 27 درصد حق بیمه رانندگان است که 13.5 درصد را راننده و 13.5 درصد را دولت می‌دهد و در تامین اجتماعی این کار انجام می‌شود این میزانی که دولت می‌دهد از سال 1392 انجام شده در جلسه‌ی بودجه قرار شد جلسه‌ای با مدیرعامل تامین اجتماعی گذاشته شود و زمان حل شدن آن مشخص نیست.

مسکنی ادامه داد: ما نماینده‌ی تعاونی‌ها در دولت هستیم به محض این‌که متوجه شدیم ناوگان حمل و نقل مشکل روغن و مواد اولیه و تامین لاستیک دارند با شستا جلسه گذاشتیم ایرانول و بارز برای شستا هستند مدیرعامل شستا مشکلات را شنیدند و تراز‌های مالی را بررسی کردند تا ببینند چطور می‌توان کمک کرد و این موضوع باعث همدلی بین اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها و بخش دولتی می‌شود.

وی افزود: باید نسبت به مشکلات تعاونی‌ها بروزرسانی شویم باید بتوانیم قسمت حیاتی ما در دولت مردم هستند که ارتباط ما قطع شده تا زمینه‌های پیگیری محقق شود.

انتهای پیام/ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین قیمت لاستیک در بازار + جدول

لاستیک دولتی وجود ندارد

داستان کلاه برداری ۸۰ میلیون دلاری از آستان قدس رضوی چیست؟

سازمان حمایت از مصرف کنندگان یا صرفا تولیدکنندگان؟/ افزایش قیمت 25 درصدی لاستیک خودروهای سنگین

جدیدترین قیمت لاستیک در بازار + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی