پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لذت سفر با یک موتورهوم لوکس/ ولکنر پرفورمنس با قابلیت حمل یک ماشین اسپرت

شما می توانید با خریدن یک موتورهوم لوکس هم در سفر تفریحی خود احساس راحتی کامل داشته باشید، هم ماشین اسپرت محبوبتان را همراه خود به سفر ببرید. موتورهوم ولکنر موبیل مدل پرفورمنس S یکی از لوکس ترین و جدیدترین موتورهوم های جهان به شمار می رود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو وقتی […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۵ آذر ۱۴۰۰

شما می توانید با خریدن یک موتورهوم لوکس هم در سفر تفریحی خود احساس راحتی کامل داشته باشید، هم ماشین اسپرت محبوبتان را همراه خود به سفر ببرید. موتورهوم ولکنر موبیل مدل پرفورمنس S یکی از لوکس ترین و جدیدترین موتورهوم های جهان به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

وقتی تصمیم می گیریم در روزی تعطیل به پیکنیک برویم و یک روز را فارغ از هرگونه کار و دغدغه، آسوده و بیخیال بگذرانیم، دوست داریم وسیله ای که خوشحالمان می کند هم کنارمان باشد تا با آن سرگرم شویم. این وسیله می تواند یک ساز، یک ضبط صوت، یک کنسول بازی یا حتی یک ماشین اسپرت باشد! حتما با خود می گویید ماشین اسپرت که به درد پیکنیک نمی خورد و نمی توانیم وسایلمان را داخلش جا دهیم. اما زود قضاوت نکنید! اگر چند میلیون دلار پول بلااستفاده دارید و نمی دانید چگونه خرجش کنید، ما یک پیشنهاد جالب داریم.

شما می توانید با خریدن یک موتورهوم لوکس هم در سفر تفریحی خود احساس راحتی کامل داشته باشید، هم ماشین اسپرت محبوبتان را همراه خود به سفر ببرید. موتورهوم ولکنر موبیل مدل پرفورمنس S یکی از لوکس ترین و جدیدترین موتورهوم های جهان به شمار می رود.

ولکنر موبیل آلمان، سازنده این موتورهوم بسیار لوکس است. شرکت خودروسازی ولکنر موبیل (Volkner Mobil) توسط خانواده‌ی ولکنر، در سال ۱۹۷۶ تأسیس شد. اولین محصولات این برند واقع در شهر ووپرتال ایالت وست فالن غرب آلمان، شامل تریلرهای فلزی بدون کشنده بود که با کاربری تجاری و صنعتی (نظیر تریلر حمل اسب و محصولات کشاورزی) فروخته می‌شد. ولکنر، از دهه‌ی ۱۹۹۰ به ساخت اتوبوس لوکس، بر مبنای محصولات ولوو و مرسدس بنز علاقه‌مند شد؛ تا آنجا که با ابتکار جاسازی خودرو در بدنه‌ی اتوبوس مسافرتی به شهرت رسید و حتی در برنامه‌ی مشهور تاپ‌گیر معرفی شد.

محصولات مختلفی توسط ولکنر ساخته شده که با سری C، HG، ادونچر و پرفورمنس نام‌گذاری شده‌اند. اتوبوس‌های سری پرفورمنس، شامل مدل‌های کامپکت و استاندارد، قابلیت حمل خودرو دارند. ویژگی های خاص این وسیله نقلیه باعث شده بسیار گران قیمت باشد. شاید بتوان گفت خاص ترین ویژگی این موتورهوم ، این است که می توانید ماشین اسپرت خود را داخلش جا دهید و همراهتان به سفر ببرید.

ولکنر موبیل مدل پرفورمنس S به‌عنوان یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، با قیمت پایه ۲.۴ میلیون دلار عرضه شده است. در ویدئوی تبلیغی این مدل با رنگ بادمجانی، یک بوگاتی شیرون در پارکینگ کشویی زیر آن جای می‌گیرد!

ولکنر می‌تواند اتوبوس یا کامیون مورد علاقه‌ی مشتری را به سلیقه‌ی او شخصی‌سازی کند و با توجه به اندازه‌ی خودروی سواری دلخواه، فضاسازی قابل قبولی داخل بدنه داشته باشد. سری پرفورمنس استاندارد با تجهیزات داخلی، حدود ۱۸ تن وزن دارد. ابعاد این محصول، شامل ۱۲ متر طول با ارتفاع ۳.۸ متر است و می‌تواند به انتخاب خریدار با پیشرانه‌ی ساخت ولوو یا مرسدس بنز تولید شود.

در زمانی که خودرو ثابت است یک دیواره کشویی، فضای درون آن را بسط می‌دهد. پنل های خورشیدی هم روی سقف قرار گرفته‌اند و کل ظرفیت باتری هم ۱۸۰۰ آمپرساعت است. ولکنر فضای داخلی مدل پرفورمنس را با چرم و چوب مرغوب طراحی کرده تا بتوانید یک سفر بسیار راحت با المان های بسیار لوکس را با این موتورهوم تجربه کنید.

گاراژ زیرین خودرو به‌صورت هیدرولیکی باز می‌شود و خودروی اسپرت شما باید روی سکوی آن سوار شود. نیازی به گفتن نیست که این خودرو باید کم ارتفاع باشد و نمی‌توان انتظار داشت یک سدان یا کراس‌اوور را در آن جای داد. بنابراین خودروی دوم شما بدون نیاز به تریلر درون موتورهوم شما پنهان می‌شود.

داخل این موتورهوم هم به لطف استفاده از تجهیزات جذاب الکترونیکی فضای شگفت‌انگیزی ایجاد شده است. در اینجا یک سیستم صوتی پیشرفته استریو برمستر با ارزش ۳۵۵ هزار دلار قرار دارد. فضای ذخیره‌سازی و کابینت و کمد فراوانی با روکش‌های چوبی دست‌ساز هم در نظر گرفته شده است. آشپزخانه کاملی با تجهیزاتی نظیر اجاق القایی، فر، ماکروویو، یخچال، ماشین ظرف‌شویی و حتی دستگاه اسپرسو هم مهیاست. یک دوش استاندارد با موتوری قوی هم در دسترس است.

طول این وسیله، ۱۲ متر است و مخازن آب شیرین آن ۷۵۰ تا ۱۰۰۰ لیتر ظرفیت دارند. برای پیشرانه از میان دو موتور ولوو با قدرت ۴۵۴ اسب بخار یا مرسدس با قدرت ۴۲۴ می‌توانید دست به انتخاب بزنید. هر 2 پیشرانه با گیربکس اتوماتیک ارائه می‌شوند.

خاطره بازی!/ بررسی 4 اتوبوس کلاسیک شهری در ایران

معرفی و بررسی کشنده مدرن آمریکایی وسترن‌ استار 5700XE

زندگی جنجالی دیگو مارادونا ، از فراری مشکی تا کامیون اسکانیا!

فراتر از کاربرد!/ با عجیب ترین آپشن های خودرویی آشنا شوید

عجیب ترین ماشین پلیس های جهان!/ با گران ترین و خاص ترین خودروهای پلیس آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی