پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

یک بام دو هوایی قیمت گذاری خودرو

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم از ما به عنوان نمایندگان خود سوال می کنند که چرا یک بار قیمت به سمت مردم اصلاح نمی شود!؟ به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  سیداحمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم اظهار کرد: براساس اصل ۱۱۲ قانون اساسی، مجمع تشخیص مصلحت نظام […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۸ دی ۱۴۰۰

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم از ما به عنوان نمایندگان خود سوال می کنند که چرا یک بار قیمت به سمت مردم اصلاح نمی شود!؟

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

سیداحمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم اظهار کرد: براساس اصل ۱۱۲ قانون اساسی، مجمع تشخیص مصلحت نظام تنها در موارد اختلافی بین مجلس و شورای نگهبان حق ورود دارد و نمی تواند اساساً اقدام به قانون گذاری کند و جایگزین شورای نگهبان شود.

وی با اشاره به اینکه طرحی که با رأی اکثریت قاطع نمایندگان به تصویب رسید توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام به صورت غیرقانونی رد شد، افزود: همزمان با عدم تایید طرح مذکور شاهد افزایش جهشی و ناگهانی قیمت خودروهای تولیدی دو شرکت خودروساز داخلی بودیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه وزیر صمت قبل از دریافت رأی اعتماد اظهار کرد که قیمت خودروهای داخلی منطقی نیست و باید اصلاح و کاهش داده شود، بیان کرد: وی با چرخشی ۱۸۰ درجه ای پس از افزایش قیمت خودروها، اعلام کرد که قیمت ها را اصلاح کرده اند. مردم از ما به عنوان نمایندگان خود سوال می کنند که چرا یک بار قیمت به سمت مردم اصلاح نمی شود!؟

رسولی نژاد با بیان اینکه پس از حضور وزیر صمت و مدیران دو شرکت خودروساز داخلی در کمیسیون صنایع و معادن و قانع نشدن اعضا از توضیحات آنها، عصر روز گذشته با معاون اول رئیس جمهور درخصوص بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت، نشستی را برگزار کرده و در این نشست اعتراض شدید خود را نسبت به افزایش قیمت خودرو ابراز کردیم.

وی ادامه داد: در نشست با معاون اول رئیس جمهور درخواست کردیم تا در زمینه مباحث مذکور با رئیس جمهور دیدار کنیم که مورد موافقت قرار گرفت و در آینده نزدیک این نشست برگزار می شود.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

جدیدترین قیمت خودرو در بازار + جدول

واردات خودرو سبب ساماندهی بازار می شود

روند افزایش قیمت خودرو در بازار کُند شده است/ تعهد سایپا، افزایش عرضه و استمرار طرح‌های فروش

شورای رقابت دیگر سکاندار قیمت گذاری نیست

جدیدترین قیمت خودرو در بازار + جدول

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی