پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارآفرین

کارآفرینی بدون ریسک‌ پذیری ممکن نیست

علی حسنی فعال کارآفرین گفت: کارآفرینی بدون ریسک‌پذیری ممکن نیست و در عین حال کارآفرین باید تحلیل داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی حسنی یکی از کارآفرینان کشور در گفت‌وگویی، در مورد اهمیت فناوری‌های نوین و فعالیت و کارآفرینی در این حوزه اظهار کرد: چه قبول کنیم و چه قبول نکنیم جهان […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ دی ۱۴۰۰

علی حسنی فعال کارآفرین گفت: کارآفرینی بدون ریسک‌پذیری ممکن نیست و در عین حال کارآفرین باید تحلیل داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی حسنی یکی از کارآفرینان کشور در گفت‌وگویی، در مورد اهمیت فناوری‌های نوین و فعالیت و کارآفرینی در این حوزه اظهار کرد: چه قبول کنیم و چه قبول نکنیم جهان در حال حرکت است و کسی نمی‌تواند جلوی توسعه فناوری را بگیرد. هر حوزه که مخاطب بالایی دارد به نیروی کار نیز نیازمند است و این حوزه‌ها معمولاً بهترین فضا را برای فعالیت دارند.

وی افزود: در دو دهه اخیر تولید سخت‌افزار، پیشرفت چشمگیری داشت و امروز یکی از غول‌های صنایع، همین بخش است. به عنوان نمونه اپل و سامسونگ وقتی دریافتند که این حوزه در حال توسعه و همه‌گیری است، بیشتر تمرکز فعالیت‌های خود را بر روی آن قرار دادند.

حسنی در ادامه تصریح کرد: کسانی که می‌خواهند اثر گذار و توانایی اشتغال‌زایی داشته باشند باید به فناوری‌های نوین ورود کنند و از دیگر مردمان دنیا جا نمانند. متأسفانه برخی از مدیران کشور حتی نام بسیاری از فناوری‌های نوین را هم نشنیده‌اند درصورتی که برای حرف داشتن در دنیا باید به فناوری‌های نوین احاطه داشت. هر کاری ریسک خود را دارد و رشد و توسعه بدون ریسک پذیری ممکن نیست اما در عین حال کارآفرین باید قدرت تحلیل و بررسی موضوعات مختلف را داشته باشد و بر این اساس مدیریت کند.

این کارآفرین در پایان خاطر نشان کرد: به زندگی کارآفرینان که می‌نگرید در می‌یابید که گاه چند بار به زمین خورده و با دشواری به مسیر بازگشته‌ و خسته نشده‌اند. این روحیه کارآفرینی از اهمیت بسزایی برخوردار است و کارآفرین با تمام انرژی تلاش می‌کند به هدف خود برسد و ریسک‌پذیری و موفقیت مکمل یکدیگر هستند و به طور قطع ریسک کردن برای رسیدن به موفقیت است و گاه باید از پول و اعتبار برای رسیدن به اهداف جدید گذشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها : کارآفرینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی