پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و i8 اسپایدر

ب ام و i8 اسپایدر بزودی از راه می رسد

ب ام و سه سال قبل از خودروی مفهومی i8 اسپایدر رونمایی کرد و حال مدیرعامل شرکت Harald Krüger تایید نمود این مدل به تولید خواهد رسید. Krüger متاسفانه جزئیات بسیاری بیان نکرد اما اظهار داشت بزودی معرفی خواهد شد. از آنجایی که i8 استاندارد در اواسط 2014 وارد بازار شد می توان انتظار داشت […]

javankhodro
جمعه - ۱۳ آذر ۱۳۹۴

ب ام و سه سال قبل از خودروی مفهومی i8 اسپایدر رونمایی کرد و حال مدیرعامل شرکت Harald Krüger تایید نمود این مدل به تولید خواهد رسید.

Krüger متاسفانه جزئیات بسیاری بیان نکرد اما اظهار داشت بزودی معرفی خواهد شد. از آنجایی که i8 استاندارد در اواسط 2014 وارد بازار شد می توان انتظار داشت i8 اسپایدر تا اوایل 2017 از راه برسد.

اگرچه نمی توان درباره نمای مدل تولیدی i8 اسپایدر اظهار نظر کرد اما مدل مفهومی از بدنه ای بدون سقف، کاپوتی شیشه ای و نمایی همچون مدل استاندارد فعلی برخوردار بود.

احتمالا i8 پلاگین هیبریدی از موتور 1.5 لیتری توربو دوقلوی سه سیلندر در کنار موتورالکتریکی با باتری لیتیوم یونی بهره ببرد. چنین پیشرانه‌ای موجب می شود بی ام و i8 کوپه توانی 362 اسب بخاری داشته و 0 تا 100 کیلومتر برساعت را طی 4.4 ثانیه سپری نماید. در مجموع سقف سرعتش به 250 کیلومتر برساعت می رسد و هر 100 کیلومتر 2.1 لیتر سوخت مصرف خواهد داشت.

متاسفانه مشخص نیست کمپانی چه تعداد از ب ام و i8 اسپایدر تولید خواهد کرد و در کدامین کارخانه خود به مونتاژ این مدل می پردازد. بنابراین باید به انتظار نشست تا این کمپانی باواریایی در سال های آینده با معرفی مدل مذکور اطلاعات تکمیلی در دست رسانه ها و مخاطبان دهد.

 

 

برچسب‌ها : i8 اسپایدرب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی