پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس LC 500

لکسوس LC 500 در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد شد

براساس گزارشات جدید نمونه تولیدی خودروی مفهومی LF-LC لکسوس در نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه رونمایی می‌شود. لکسوس در سال 2012 بود که به رونمایی خودروی مفهومی LF-LC پرداخت. اخیرا نیز جاسوسان موفق شدند تصاویری از نمونه تولیدی این اتومبیل که تحت آزمایش قرار داشت، به ثبت برسانند. البته اخیرا نیز گزارشاتی منتشر شد که وعده […]

javankhodro
جمعه - ۱۳ آذر ۱۳۹۴

براساس گزارشات جدید نمونه تولیدی خودروی مفهومی LF-LC لکسوس در نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه رونمایی می‌شود.

لکسوس در سال 2012 بود که به رونمایی خودروی مفهومی LF-LC پرداخت. اخیرا نیز جاسوسان موفق شدند تصاویری از نمونه تولیدی این اتومبیل که تحت آزمایش قرار داشت، به ثبت برسانند.

البته اخیرا نیز گزارشاتی منتشر شد که وعده رونمایی نمونه تولیدی این مدل به نام LC در نمایشگاه دیترویت 2016 می‌داد.

این اتومبیل در دو مدل 2+2 کوپه رده بالا به نام های لکسوس LC 500 و LC 500 h در دسترس قرار خواهد گرفت. نمونه نخست از پیشرانه 5.0 لیتری 8 سیلندر با خروجی 477 اسب بخاری و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک برخوردار خواهد بود.

اما نمونه دیگر از پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر با خروجی 313 اسب بخاری در کنار موتور الکتریکی با خروجی 220 اسب بخاری بهره خواهد برد. در مجموع با قرار گرفتن چنین موتور بنزینی و الکتریکی در کنار یکدیگر توانی 476 اسب بخاری به وجود خواهند آورد.

گفته می شود مدل با عملکرد بالایی از LC در کار بوده که LC F نام داشته و از پیشرانه 4.0 لیتری 8 سیلندر توربوشارژ با خروجی 612 اسب بخاری برخوردارست.

با این حساب اگر گزارشات حقیقت را بگویند باید منتظر سه مدل مختلف از LC بود که قدرتمندترینشان LC F نام دارد. در نهایت تا زمانی که لکسوس خود زمان رونمایی LC 500 را اعلام نکند نمی توان به گزارشات اکتفا کرد.

 

برچسب‌ها : LC 500لکسوسکوپه

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی