پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لوگو سایپا

اطلاع رسانی سايپا درخصوص فعالیت در شبكه‌های اجتماعی

مركز ارتباطات و امور بين‌الملل سايپا نسبت به فعالیت این گروه خودروسازی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا به صورت رسمی اعلام کرد که با توجه به محدودیت های قانونی، هیچ حساب کاربری در شبکه اجتماعی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ بهمن ۱۴۰۰

مركز ارتباطات و امور بين‌الملل سايپا نسبت به فعالیت این گروه خودروسازی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا به صورت رسمی اعلام کرد که با توجه به محدودیت های قانونی، هیچ حساب کاربری در شبکه اجتماعی توئیتر ندارد و هرگونه فعالیتی با استفاده از نام و نشان این گروه خودروسازی غیرقانونی است.

بر همين اساس، اين مجموعه حق پيگيري‌ حقوقي حساب‌هاي متفرقه‌اي را كه با استفاده از عنوان، نشان و لوگو گروه خودروسازي سايپا در فضاي مجازي فعاليت كرده و با ارائه اطلاعات نادرست و فريب مشتريان، موجب تشويش اذهان عمومي مي‌شوند را براي خود محفوظ مي‌داند.

انتهای پیام /

اعلام شرايط پيش فروش يكساله محصولات سايپا

نگاه مدیریتی در سايپا اقتصادی است/ سايپا در حال طراحي محصولات جديد و به روز است

باید رضايت كامل مشتريان سایپا كسب شود/ ۹ محصول جديد سايپا در راه است

نخستين تكنوسنتر طراحي و توسعه خودرو كشور در سايپا راه‌اندازي شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی