پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو تهران

هیاهوی صنعت خودرو در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران ( چهارمین نمایشگاه خودرو تهران 1 )

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در آخرین هفته بهمن ماه در شهرآفتاب با حضور ۱۰۰ خبرنگار تخصصی حوزه خودرو برگزار می شود . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چهارمین نمایشگاه خودرو ایران بعد از وقفه دو ساله کرونایی در حالی برگزار می شود که تا کنون بیش از ۱۰۰ خبرنگار و عکاس خبری حوزه خودرو […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران در آخرین هفته بهمن ماه در شهرآفتاب با حضور ۱۰۰ خبرنگار تخصصی حوزه خودرو برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چهارمین نمایشگاه خودرو ایران بعد از وقفه دو ساله کرونایی در حالی برگزار می شود که تا کنون بیش از ۱۰۰ خبرنگار و عکاس خبری حوزه خودرو برای پوشش خبری نمایشگاه ثبت نام کرده اند . استقبال رسانه های تخصصی خودرو برای پوشش خبری این نمایشگاه بسیار بی سابقه است . توانمندی رسانه های تخصصی حوزه خودرو در سال های اخیر در افکار عمومی بسیار گسترش یافته و در سرنوشت این حوزه جذاب صنعتی موثر واقع شده است ‌ .

رقبای بازار خودرو برای پیشی گرفتن در افکار عمومی حوزه خودرو رقابت شانه به شانه ای دارند و حساسیت شرکت ها برای حضور در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران ، نشان دهنده اوج همین حساسیت ها در بازار آینده این صنعت است .

حضور مقامات عالی رتبه دولتی و پارلمانی و دعوت از عالی ترین مقامات کشوری برای دیدن این نمایشگاه به حساسیت های آن افزوده است.

انتهای پیام/

استقبال گسترده خودروسازان، روز بازدید خبرنگاران را به تقویم نمایشگاه افزود

حضور شایان دیزل در نمایشگاه خودرو تهران قطعی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی