پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو تهران

استقبال گسترده خودروسازان، روز بازدید خبرنگاران را به تقویم نمایشگاه افزود

مدیر برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران گفت: با توجه به استقبال گسترده خودروسازان، روز ویژه اصحاب رسانه (Press Day) در تقویم برگزاری اضافه شد. علیرضا عاجزی مدیر برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران در گفت و گو با پایگاه خبری جوان خودرو با اشاره به حضور حداکثری خودروسازان در این دوره از نمایشگاه خودرو […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ بهمن ۱۴۰۰

مدیر برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران گفت: با توجه به استقبال گسترده خودروسازان، روز ویژه اصحاب رسانه (Press Day) در تقویم برگزاری اضافه شد.

علیرضا عاجزی مدیر برگزاری چهارمین دوره نمایشگاه خودرو تهران در گفت و گو با پایگاه خبری جوان خودرو با اشاره به حضور حداکثری خودروسازان در این دوره از نمایشگاه خودرو بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده خودروسازان و رونمایی های متعدد و حضور مقامات ارشد کشوری در مراسم افتتاحیه ، مطابق استاندارد نمایشگاه های معتبر جهانی، یک روز قبل از شروع به کار نمایشگاه، روز ویژه اصحاب رسانه (Press Day) به تقویم برگزاری اضافه خواهد شد. لام به ذکر است این روز ویژه خبرنگاران، مقامات ارشد کشوری جهت افتتاح نمایشگاه و بازدید ویژه متخصصین است.

وی ادامه داد: با توجه به واکسیناسیون اکثریت مردم این نمایشگاه در تاریخ اعلامی برگزار می شود و تدابیر بهداشتی لازم برای برگزاری هرچه بهتر و آسودگی خاطر هموطنان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

حضور شایان دیزل در نمایشگاه خودرو تهران قطعی شد

اعلام آمادگی۱۰ خودروساز کشور برای حضور در نمایشگاه خودرو تهران

بازگشت نمایشگاه خودرو تهران پس از 3 سال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی