پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 22

تغییر قیمت پرسر و صدای محصولات مدیران خودرو

تغییر قیمت محصولات مدیران خودرو در روزهای اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تغییر قیمت محصولات مدیران خودرو در روزهای اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است. مصرف سوخت بهینه و رتبه انرژی مناسب محصولات مدیران خودرو در جدیدترین بررسی های به عمل آمده، […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

تغییر قیمت محصولات مدیران خودرو در روزهای اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تغییر قیمت محصولات مدیران خودرو در روزهای اخیر، سر و صدای زیادی به پا کرده است. مصرف سوخت بهینه و رتبه انرژی مناسب محصولات مدیران خودرو در جدیدترین بررسی های به عمل آمده، سبب اعمال معافیت های بیشتر در اخذ مالیات و عوارض شماره گذاری آنها شده است. از طرفی، برای بسیاری از مشتریان این شرکت که پیش تر اقدام به خرید خودرو کرده بودند، سوالاتی به وجود آمده است.

لذا جهت شفاف سازی باید این گونه تشریح کرد که دسته اول از مشتریانی که خودروشان فاکتور نشده و از طرفی، عوارض و مالیات دولتی خودروهای این افراد افزایش داشته است (به عنوان مثال X33 AT Ex Sp)، نیازی به پرداخت حواله مازاد ندارند و بنا به صلاحدید مدیران ارشد شرکت و در راستای حفظ رضایت مشتریان، مابه التفاوت ایجاد شده از سوی شرکت به مراجع ذیربط پرداخت م شود.

دسته دوم از مشتریانی که خودروشان فاکتور نشده و از طرفی عوارض و مالیات دولتی خودروهای این افراد کاهش داشته است (به عنوان مثال X22 Pro) تمامی عوارض و مالیات مربوطه بر اساس نرخ جدید محاسبه و مابه التفاوت پرداختی از سوی مشتریان نیز مطابق روال گذشته بعد از فاکتور و تحویل خودرو به مشتریان عودت می شود.

اما دسته سوم، مشتریانی هستند که خودروشان فاکتور نشده و عوارض و مالیات دولتی خودروهای این افراد تغییری نداشته است. این افراد مطابق روال گذشته، فرآیند فاکتور و شماره گذاری خود را طی خواهند کرد.

انتهای پیام/

چرا قیمت محصولات مدیران خودرو کاهش یافت؟

آغاز کمپین خدمات پیش از سفرهای نوروزی شرکت مدیران خودرو از تاریخ 18 بهمن ماه

چرا تیگو ۸ پرو وارد باشگاه میلیاردی ها شد؟/ گفت و گو با حسین خسروانی فعال بازار خودرو

تیگو 8 پرو هوشمند ترین خودرو تولید داخل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی