پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انتظارات نمایندگان مجلس از خودروسازان

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خودروسازان باید مدلی برای خودروسازی کشور تعریف کنند تا مشخص شود که 20 سال آینده، صنعت خودرو کشور از نظر کیفیت، قیمت، میزان داخلی‌سازی و… چه جایگاهی داشته باشد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سیدجواد حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خودروسازان باید مدلی برای خودروسازی کشور تعریف کنند تا مشخص شود که 20 سال آینده، صنعت خودرو کشور از نظر کیفیت، قیمت، میزان داخلی‌سازی و… چه جایگاهی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سیدجواد حسینی کیا نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که مدیران عامل جدید ایران خودرو و سایپا باید چه موضوعی را در اولویت کاری خود قرار دهند، گفت: این مدیران در مرحله نخست باید ارتقای کیفیت و کاهش هزینه‌های تولید را در دستورکار خود قرار دهند، آنها باید خود را جای مشتری بگذارند و پاسخ به انتظارات مصرف کنندگان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: شفاف شدن ساختار و هزینه‌های خودروسازان از دیگر از موضوعاتی است که مدیران ایران خودرو و سایپا باید به آن توجه کنند.

وی اضافه کرد: خودروسازان باید مدلی برای خودروسازی کشور تعریف کنند تا مشخص شود که 20 سال آینده، صنعت خودرو کشور از نظر کیفیت، قیمت، میزان داخلی‌سازی و… چه جایگاهی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه خودروسازان باید هزینه‌های سربار تولید را مهار کنند، تصریح کرد: باید کیفیت خودروهای داخلی به گونه‌ای باشد که توانایی رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مدیران ایران خودرو و سایپا باید تراز صنعت خودروسازی را بالا ببرند زیرا در حال حاضر نه تنها مردم از کیفیت خودروهای تولیدی رضایت ندارند، بلکه تیراژ تولید نیز متناسب با تقاضای بازار نیست.

انتهای پیام/ منبع: خانه ملت

لزوم توجه به تحقیق و توسعه در صنعت خودرو

تولید 44 میلیون قطعه دستاورد خانواده کروز در سال 1400

واردات خودرو سبب انتقال فناوری می شود

خودروسازان باید به طور کامل خصوصی سازی شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی