پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سرقت خودرو

واکنش پلیس به فیلم سرقت پژوپارس در پمپ بنزین

پلیس یایتخت در خصوص ویدیو سرقت خودرو پژو پارس حین سوختگیری در جایگاه سوخت اعلام کرد: با حضور ماموران در محل و بررسی تصاویر دوربین های به دست آمده، سرنخ هایی از این موضوع به دست آمده و ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این فرد را از همان زمان وقوع سرقت آغاز کرده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

پلیس یایتخت در خصوص ویدیو سرقت خودرو پژو پارس حین سوختگیری در جایگاه سوخت اعلام کرد: با حضور ماموران در محل و بررسی تصاویر دوربین های به دست آمده، سرنخ هایی از این موضوع به دست آمده و ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این فرد را از همان زمان وقوع سرقت آغاز کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چند روز پیش ویدیویی از سرقت یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در حین سوختگیری در یکی از پمپ‌های بنزین منتشر شد که در آن فردی ناگهان سوار برخودرو شده و پس از برخورد با دو خودروی دیگر، اقدام به سرقت آن و فرار از محل کرد.

در همین راستا نیز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که این سرقت از پمپ بنزین شریعتی، پل صدر انجام شده و در همان زمان تیمی از ماموران کلانتریی قلهک رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده است.

این مرکز اعلام کرد که با حضور ماموران در محل و بررسی تصاویر دوربین های به دست آمده، سرنخ هایی از این موضوع به دست آمده و ماموران اقدامات خود برای شناسایی و دستگیری این فرد را از همان زمان وقوع سرقت آغاز کرده اند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی