پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مزدا MX-5 خودروی سال ژاپن شد

مزدا MX-5 توانست طی مراسمی خودروی سال ژاپن نامیده شود. در این نظرسنجی MX-5 بیش از 442 رای بدست آورد و پس از آن هوندا S660 با 401 رای در جایگاه دوم قرار گرفت. خودروی ب ام و سری 2 نیز با 177 رای مرتبه سوم را از آن خود نمود. کیوشی فوجی از مسئولان […]

javankhodro
دوشنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

مزدا MX-5 توانست طی مراسمی خودروی سال ژاپن نامیده شود. در این نظرسنجی MX-5 بیش از 442 رای بدست آورد و پس از آن هوندا S660 با 401 رای در جایگاه دوم قرار گرفت.

خودروی ب ام و سری 2 نیز با 177 رای مرتبه سوم را از آن خود نمود. کیوشی فوجی از مسئولان کمپانی مزدا در این رابطه گفته است:

ما در طی زلزله سال 2011 دچار بحران مالی شدیم اما خوشبختانه با اصولی بنیادی و ایجاد یک فرمول برنده موفقیت را بدست آوردیم.

او همچنین از اعضای تیم سازنده MX-5 نیز تشکر نمود. اتومبیل سوزوکی Alto در این مراسم جایزه تحرک پذیر کوچک و تسلا Model S جایزه نوآوری را به خود اختصاص داد.

در ایالات متحده مزدا MX-5 با قیمت 25 هزار دلاری و ویژگی هایی همچون پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر SKYACTIV-G با خروجی 155 اسب بخاری و 200 نیوتون متر گشتاوری عرضه می شود. خریداران این خودرو در امریکای شمالی می توانند مدل گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک آن را خریداری نمایند.

قطعا دریافت جایزه بهترین اتومبیل سال ژاپن ارزشمند می باشد و حال این موفقیت نصیب محصول کمپانی بزرگی همچون مزدا شده است که جای تحسین دارد.

مزدا MX-5 در حال حاضر یکی از بهترین خودروهای کوپه کوچک به شمار می رود.

منبع : Motor1

برچسب‌ها : MX-5مزدامزدا MX-5

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی