پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

زور ما به صنعت خودرو نرسید!

دادستان کل کشور بیان کرد: جلسات متعددی با وزیر صمت در دولت قبلی در ارتباط با مشکلات صنعت خودرو گذاشتیم اما زور ما به این صنعت نرسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور خواستار مقابله با مافیای پشت صحنه صنعت خودروسازی از سوی وزیر صنعت، معدن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

دادستان کل کشور بیان کرد: جلسات متعددی با وزیر صمت در دولت قبلی در ارتباط با مشکلات صنعت خودرو گذاشتیم اما زور ما به این صنعت نرسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور خواستار مقابله با مافیای پشت صحنه صنعت خودروسازی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم شد و اظهار کرد: وزارت صنعت می‌تواند روی حمایت‌ های قوه قضائیه در این بخش حساب کند.

وی ادامه داد: از وزیر صنعت در وهله اول به عنوان یک شهروند و در مرحله بعد به عنوان مدعی العموم درخواست و مطالبه می‌کنم که به فریاد صنعت خودرو برسد چرا که صنعت خودرو امروز گرفتار اختاپوسی است که نمی‌گذارد محصولات آن به گونه‌ای که شایسته مردم است تولید شوند.

دادستان کل کشور افزود: توصیه ما این است که از افراد کاردان استفاده کنید و دستگاه قضا هم هرجور که شما بخواهید در کنار شما خواهد بود تا بتوانید صنعت خودرو را از این وضعیتی که هست نجات دهید، مافیایی که پشت صنعت خودرو مخفی شده است نمی‌گذارد این صنعت آبروی متناسب با شرایط صنعت کشور ایجاد کند و شما باید با آن مقابله کنید.

وی اشاره کرد: البته صنعت خودرو یک نماد است که اصلاح آن هم مورد تایید و تاکید مقام معظم رهبری است و هرجایی که ما می‌رویم یکی از مواردی که مردم انتقاد می‌کنند کیفیت خودرو‌های داخلی است.

انتهای پیام/

پیش بینی بازار شب عید خودرو / اثرات مذاکرات بر بازار خودرو

مالیات سبز؛ بی هدف اما پول ساز!

نمایندگی ها اجازه فروش خودرو را ندارند

قیمت خودرو کاهش یافت؟

سایپا آخرین پراید خود را 38 میلیون فروخته است/ قیمت پراید در بازار آزاد ارتباطی با سایپا ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی