پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس E63 AMG

مرسدس E63 AMG و توانی 702 اسب بخاری

تیونر آلمانی Performmaster اخیرا خروجی مرسدس E63 AMG را با برنامه ای بهینه ساز به بیش از 700 اسب بخار رساند. به نظر می رسد این تیونر برای رسیدن به چنین خروجی تلاش فراوانی کرده است. زیرا مدل استاندارد توانی بسیار کمتر از این مدل تولید می کند. اما اینکه چگونه چنین خروجی بدست آمده […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

تیونر آلمانی Performmaster اخیرا خروجی مرسدس E63 AMG را با برنامه ای بهینه ساز به بیش از 700 اسب بخار رساند. به نظر می رسد این تیونر برای رسیدن به چنین خروجی تلاش فراوانی کرده است.

زیرا مدل استاندارد توانی بسیار کمتر از این مدل تولید می کند. اما اینکه چگونه چنین خروجی بدست آمده در حقیقت به لطف پیشرانه 5.5 لیتری 8 سیلندر توربو دوقلو با خروجی 585 اسب بخاری و ماژول تیونینگ PEC که خروجی را به 702 اسب بخار رسانده، انجام گرفته است.

اگرچه اطلاعاتی از عملکرد مدل در دسترس نیست اما بایستی نسبت به E63 S استاندارد که 0 تا 100 کیلومتر برساعت را طی 3.6 ثانیه سپری می کند، عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.

مشخص نیست Performmaster آیا سقف سرعت 250 کیلومتر برساعتی را محدود کرده یا دسترسی به سرعت 320 را آزاد گذاشته است؟!

اگر شما منتظر رونمایی مرسدس AMG E63 هستید باید بگویم این مدل تا سال 2017 از راه نخواهد رسید. البته گفته می شود نمونه جدید از پیشرانه 4.0 لیتری 8 سیلندر تویین توربو بهره خواهد برد.

در بهترین حالت موتور احتمالا خروجی 580 اسب بخاری داشته و سیستم چهار چرخ محرک 4MATIC آن را همراهی می کند. احتمالا در نمایشگاه دیترویت سال آینده مرسدس از خودروی کلاس ای (W213) رونمایی خواهد کرد.

منبع : Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی