پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کشنده ام پاور بهمن دیزل (1)

بهمن ديزل از كشنده جديد (( امپاور )) رونمايي كرد + گزارش

بهمن ديزل طي مراسمي با حضور مديران ارشد و اصحاب رسانه از كشنده امپاور رونمايي كرد. امپاور در خط توليد بهمن ديزل در شهر صنعتي البرز قزوين توليد مي شود. به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛ بهمن دیزل امروز در خط تولید شهر صنعتی البرز قزوین از کشنده امپاور خود رونمایی کرده است. درهمین […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۹ اسفند ۱۴۰۰

بهمن ديزل طي مراسمي با حضور مديران ارشد و اصحاب رسانه از كشنده امپاور رونمايي كرد. امپاور در خط توليد بهمن ديزل در شهر صنعتي البرز قزوين توليد مي شود.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري جوان خودرو؛

بهمن دیزل امروز در خط تولید شهر صنعتی البرز قزوین از کشنده امپاور خود رونمایی کرده است. درهمین راستا بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در این مراسم اظهارکرد: بهمن دیزل بیش از 50 درصد از سهم بازار کامیونت و سیبا موتور هم حدود 30 درصد از سهم بازار کامیون کشنده را در اختیار دارد. با حضور کشنده مدرت و پر قدرت امپاور بهمن دیزل در کنار تولیدات سیبا موتور با برند FAW میتوانیم به 50 درصد از سهم کل خودروسازی تجاری کشور دست یابیم.

به گفته میزان تولیدات بهمن دیزل و سیبا موتور در سال 1401 به 2 برابر افزایش خواهد یافت.

این مقام مسئول همچنین از اضافه شدن 2 کامیون 12 و 18 تن به سبد محصولات این گروه خبر داد.

علیمرادلو اظهار کرد: گروه بهمن در زمینه تولید خودروهای تجاری رشد ۴۴ درصدی را در چند سال اخیر داشته این در حالیست که متوسط رشد تجاری ها در صنعت خودرو از سال ۸۴تاکنون ۱۶ درصد بوده است.

مدیرعامل گروه بهمن با اشاره به عرضه محصولات جدید این گروه در سال آینده گفت: عرضه یک خودروی سواری، دو اس یو وی و اتوبوس های گروه بهمن برای سال جدید پیش بینی شده براین اساس در اوایل سال آینده اتوبوس ۱۲ متری وارد بازار می شود که تولید آن از هفته آینده در سیبا موتور تبریز آغاز خواهد شد همچنین در شهریورماه سال آینده نیز اتوبوس ۱۸ متری این گروه به تولید می رسد.

وی یادآور شد: در حال حاضر تعداد زیادی کامیون فرسوده در کشور موجود است که امیدواریم با تولید این محصولات سیستم حمل و نقل را در بخش سنگین ساماندهی کرده و با افزایش توان تولید به بیش از ۴ هزار دستگاه خودروی تجاری تا سال ۱۴۰۳ نقش به سزایی را در این باره ایفا کنیم.

علیمرادلو از مذاکره در زمینه نفتکشها خبر داد و گفت: همه تولیدات این شرکت سه ماه قبل به فروش رسیده که این امر نشان از توانایی بخش خصوصی است.

باتوجه به کاتالوگ اعلامی شرکت این کشنده از پیشرانه کامینز (CUMMINS) با 500 اسب بخار برخوردار است که وظیفه انتقال قدرت آن به گیربکس تمام اتوماتیک 2+12 سرعته با ساخت ZF محول شده است. 

 

کشنده امپاور همچنین به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و… تجهیز شده است.

 

لازم به ذکر است از جمله ویژگی های دیگر این کشنده که قابل سفارش است قابلیت تامین خودرو برای حمل کالای خطرناک (تانکر سوخت و …) براساس استاندارد اروپا ADR، کولر درجا و نمایش فشار باد لاستیک ها است.

قیمت این کشنده بهمن دیزل 2 میلیارد و 700 میلیون تومان خواهد بود و فروش این خودرو تجاری هم از شنبه هفته آینده آغاز می شود.

کشنده امپاور

انتهای پیام/

بهمن دیزل کامیون پیشرفته و پرقدرت امپاور BD500 را روانه بازار می کند

سدان جدید گروه بهمن جایگزین خط تولید وانت می شود

بهمن دیزل ، وانت کارا از امروز در قزوین تولید می کند

بهمن موتور؛ قطب سوم خودروسازی با اهداف صادراتی

بهمن موتور از محصول جديد خود رونمايی كرد/ اينرودز خودروی كار جديد بازار

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی