پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو

چه خودروهایی می توان با پول سمند خرید؟

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: فورد فیستا، فولکس واگن گلف، تویوتا یاریس، مزدا2 و رنو داچیا از جمله خودروهای صفر کیلومتر با قیمت زیر 10 هزار دلاری در جهان هستند که می توان وارد بازار کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار کرد: امکان واردات خودروهای کارکرده و […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: فورد فیستا، فولکس واگن گلف، تویوتا یاریس، مزدا2 و رنو داچیا از جمله خودروهای صفر کیلومتر با قیمت زیر 10 هزار دلاری در جهان هستند که می توان وارد بازار کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی دادفر دبیر انجمن واردکنندگان خودرو اظهار کرد: امکان واردات خودروهای کارکرده و دست دوم از 10 برند برتر جهان نظیر بنز، بی. ام. دابلیو، فورد، تویوتا و غیره با قیمت کمتر از 10 هزار دلار وجود دارد.

وی گفت: در این بازه قیمتی، حتی امکان واردات خودروهای خارجی صفر کیلومتر که از فناوری روز جهان برخوردار باشند، وجود دارد؛ این در حالی است که هیچ‌یک از خودروهای داخلی از فناوری روز دنیا بهره‌مند نیستند.

دادفر اشاره کرد: فورد فیستا، فولکس واگن گلف، تویوتا یاریس، مزدا2 و رنو داچیا از جمله خودروهای صفر کیلومتر با قیمت زیر 10 هزار دلاری در جهان هستند که اکثر استانداردهای 85 گانه مد نظر سازمان ملی استاندارد را نیز پاس می‌کنند و می‌تواند بازار خودروی کشورمان را به تعادل نزدیک کند.

وی با اشاره به برنامه واردات 70 هزار دستگاه خودرو، بیان کرد: این مساله در وهله نخست روی قیمت خودروهای خارجی تاثیرگذار خواهد بود و به تعدیل قیمت‌ها خواهد انجامید.

این مقام صنفی تصریح‌کرد: در ادامه، با فشار بر خودروهای چینی، کاهش قیمت این دسته از خودروها را رقم خواهد زد و پس از آن، دست‌کم از افزیش قیمت خودروهای داخلی جلوگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

چراغ سبز کمیسیون تلفیق به واردات خودرو

حمایت به چه قیمتی؟ / اگر از صنعتی حمایت گلخانه ای نشود آن صنعت پایدار نخواهد بود

صادرات یک میلیارد دلاری در مقابل واردات خودرو

موافقت حداکثری نمایندگان مجلس با واردات خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی