پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجلس شورای اسلامی

موافقت حداکثری نمایندگان مجلس با واردات خودرو

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر بحث واردات محدود خودرو در مجلس مطرح شود به احتمال زیاد نمایندگان به آن رای مثبت خواهند داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سید کریم حسینی با انتقاد از کیفیت و قیمت خودروهای ساخت داخل اظهار کرد: مساله کیفیت خودروهای داخلی مورد تاکید مقام معظم […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ اسفند ۱۴۰۰

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر بحث واردات محدود خودرو در مجلس مطرح شود به احتمال زیاد نمایندگان به آن رای مثبت خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سید کریم حسینی با انتقاد از کیفیت و قیمت خودروهای ساخت داخل اظهار کرد: مساله کیفیت خودروهای داخلی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و همچنین دستگاه قضایی کشور نیز به این موضوع ورود کرده است.

وی افزود: قیمت و کیفیت خودروهای داخلی به شکلی است که نمایندگان مجلس نیز به جد پیگیر این مساله هستند تا شرایط را برای مردم بهبود ببخشند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: یکی از مباحثی که می‌تواند به حل این مساله تا حدودی کمک کند، واردات محدود خودرو به کشور است و نمایندگان مجلس نیز خواستار این مساله هستند.

حسینی عنوان کرد: در خصوص واردات محدود خودرو به کشور باید در صحن مجلس مطرح شود تا بتوانیم از آن نتیجه بگیریم اما این موضوع تاکنون در صحن مجلس مطرح نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که در بحث کیفیت و قیمت خودروهای داخلی وجود دارد، به احتمال فراوان اگر بحث واردات محدود خودرو در مجلس مطرح شود نمایندگان مجلس به این طرح رای مثبت خواهند داد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

سودآور یا مخرب؛ کدام یک پیامد دریافت مالیات های عجیب است؟

کوییک و شاهین دو محصول اقتصادی سایپا خواهند شد/ سایپا و ایران خودرو می توانند نیمی از قطعات خودرو را به صورت مشترک بسازند

آخرین وضعیت طرح واردات خودرو

واردات خودرو با تولید داخل مقابله نمی کند / واردات دست دولت را برای تنظیم بازار باز می گذارد

واردات خودرو سبب انتقال فناوری می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی