پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گام بلند هایپرکار در عرضه شفاف قطعات خودرو/ ۱۴ شعبه در کشور راه اندازی می شود

رئیس هیئت مدیره هایپرکار گفت: ما قرار است در سال ۱۴۰۱ برای کل کشور ۱۴ شعبه هایپرکار را راه‌اندازی کنیم که از این ۱۴ تا شعبه ۴ شعبه به تهران اختصاص پیدا کرده است که یکی از آنها در حال حاضر افتتاح شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو، فرهاد رمضانی رئیس هیئت مدیره […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

رئیس هیئت مدیره هایپرکار گفت: ما قرار است در سال ۱۴۰۱ برای کل کشور ۱۴ شعبه هایپرکار را راه‌اندازی کنیم که از این ۱۴ تا شعبه ۴ شعبه به تهران اختصاص پیدا کرده است که یکی از آنها در حال حاضر افتتاح شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو،

فرهاد رمضانی رئیس هیئت مدیره هایپر کار در مراسم افتتاح اولین فروشگاه زنجیره ای لوازم و قطعات یدکی خودرو با بیان اینکه ما خودمان را جزء تولیدکنندگان قطعات می‌دانیم اظهار کرد: ما کار خود را در عرصه فروش و تولید قطعات آغاز کردیم و در واقع مسیر جدیدی را در حوزه تولید و فروش قطعات آغاز کردیم.

وی افزود: ما قرار است در سال ۱۴۰۱ برای کل کشور ۱۴ شعبه هایپرکار را راه‌اندازی کنیم که از این ۱۴ تا شعبه ۴ شعبه به تهران اختصاص پیدا کرده است که یکی از آنها در حال حاضر افتتاح شده است.

رئیس هیئت مدیره هایپر کار با بیان اینکه بسیاری از قطعات خودرو نیازی به رفتن به تعمیرگاه نداریم تصریح کرد: ما درصدد هستیم تا طبق طرح شفاف‌ سازی قیمت ها در جهت کاهش و کنترل هزینه‌ها وارد عمل شویم.

رمضانی با بیان اینکه درصدد هستیم با ارگان‌هایی به صورت ارائه کارت همراه وارد رایزنی شویم تاکید کرد: اگر این روند را ادامه دهیم بدون شک رویکرد جدیدی در عرصه فروش و تولید قطعات فراهم خواهد شد.

سود حاصل از فروش لوازم یدکی نباید بیشتر از ۲۰ درصد باشد

علیرضا شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صنعت در مراسم افتتاح طرح فروش شفاف لوازم یدکی خودرو= قیمت تولید کننده+۵ درصد، تضمین اصالت و کیفیت کالا در هایپر کار با بیان اینکه از جهات مختلف این طرح در حوزه خدمات به خودرو رویکرد قابل قبولی است و و بنده پیام قدردانی وزیر صنعت را در این باره ابلاغ می‌کنم اظهار کرد: فروش شفاف، درصد سود و نصب برچسب قیمت مصرف کننده از ویژگی‌های برتر مجموعه هایپرکار است.

وی با بیان اینکه طبق پروژه ثبت قیمت مصرف کننده در حوزه لوازم خودرو ما نباید بیش از ۲۰ درصد سود داشته باشیم افزود: ما باید اصول خودمان را از خدمات صحیح به مردم ارائه دهیم رویکردی که با حذف واسطه در هایپر کار رخ داده و‌این فروشگاه رقیب مغازه داران کوچیک نیستند.

معمار باشی با بیان اینکه ما در حوزه فروش قطعات خودرو هر فرآیندی که نیاز به مجوز باشد مورد حمایت قرار خواهیم داد  گفت: وزارت صنعت تولیدکنندگان را برای حمایت از این طرح همراه خواهد کرد و ما در همه حوزه‌ها اگر شرکتی مثل هایپر کار اقدامی مشابه انجام دهد از آن شرکت حمایت خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: از تلاش مجموعه هایپر کار، نیروی انتظامی و سازمان تاکسیرانی تهران برای حمایت از این مجموعه قدردانی می‌کنیم  و امیدواریم مجموعه‌های این چنینی در سراسر کشور افتتاح و راه‌اندازی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی