پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چگونگی اعتراض به جریمه های رانندگی

به گفته رئیس پلیس راهور امکان مشاهده خلافی خودرو و رؤیت تصویر دوربین در اپلیکیشن “پلیس من” وجود دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهور ضمن رد اشتباه سامانه‌ها در بحث اعمال جریمه گفت: بعضاً افراد به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند که به‌طور مثال در شیراز جریمه […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

به گفته رئیس پلیس راهور امکان مشاهده خلافی خودرو و رؤیت تصویر دوربین در اپلیکیشن “پلیس من” وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر؛ رئیس پلیس راهور ضمن رد اشتباه سامانه‌ها در بحث اعمال جریمه گفت: بعضاً افراد به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند که به‌طور مثال در شیراز جریمه شده‌اند در صورتی که اصلاً آنجا حضور نداشته‌اند، این موارد قابل بررسی است و این افراد از طریق کمیسیون‌های ماده پنج راهنمایی و رانندگی می‌توانند به این‌گونه جرائم اعتراض کنند.

وی اشاره کرد: اکنون این امکان وجود دارد که فرد معترض با حضور در مراکز اجرائیات پلیس راهور یا هیئت‌های رسیدگی، تصویر آن خودرویی را که به‌طور مثال در جاده جریمه شده است مشاهده کند.

این مقام انتظامی در پاسخ به این سؤال که به هر حال پیگیری جرائم اشتباهی مستلزم صرف زمان و شاید هزینه باشد و این‌که پلیس چه راهکاری برای تسهیل پیگیری جرائم اشتباهی بدون صرف وقت برای هموطنان درنظر گرفته است، گفت: اکنون امکان مشاهده خلافی خودرو و رؤیت تصویر دوربین در اپلیکیشن پلیس من وجود دارد.

انتهای پیام/

مجازات قتل در تصادفات رانندگی چیست؟ / آیا راننده قصاص می شود؟

تو نباید بخوابی! / 8 نکته مهم برای رانندگی در شب

فرار از وسط خیابان / چگونه خودرو را در سراشیبی پارک کنیم؟

کد مورس / از نقطه‌ چین روی آینه بغل خودرو چه می‌دانید؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی