پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرکز معاینه فنی

پرداخت عوارض «تهران من» برای نوبت اینترنتی معاینه فنی

مدیرروابط عمومی ستاد معاینه فنی گفت: شهروندانی که از خدمات نوبت دهی اینترنتی در سامانه تهران من استفاده می کنند، ابتدا بایستی نسبت به پرداخت بدهی عوارض تردد در محدوده طرح کاهش و طرح ترافیک اقدام نمایند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدرضا گویا در مورد چرایی منوط شدن معاینه فنی به نداشتن بدهی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیرروابط عمومی ستاد معاینه فنی گفت: شهروندانی که از خدمات نوبت دهی اینترنتی در سامانه تهران من استفاده می کنند، ابتدا بایستی نسبت به پرداخت بدهی عوارض تردد در محدوده طرح کاهش و طرح ترافیک اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدرضا گویا در مورد چرایی منوط شدن معاینه فنی به نداشتن بدهی در سامانه تهران من گفت: شهروندانی که از خدمات نوبت دهی اینترنتی در سامانه تهران من استفاده می کنند، ابتدا بایستی نسبت به پرداخت بدهی عوارض تردد در محدوده طرح کاهش و طرح ترافیک اقدام نمایند.

وی افزود: تاکید می شود که پرداخت این عوارض تنها مختص به خودروهایی است که با وقت قبلی از طریق سامانه نوبت اینترنتی به مراکز مراجعه می کنند و در مراجعه حضوری هیچ الزامی به پرداخت هزینه عوارض نیست.

وی افزود: از اول خرداد ماه سال جاری نیز پرداخت هزینه های مربوط به معاینه فنی در کلیه مراکز معاینه فنی خودرو شهر تهران تنها از طریق کارت خوان امکان پذیر بوده و وجه نقد پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی