پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شماره 9 – حضور مجموعه اتوشناس در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران

اتوشناس مجموعه ایست که به بیان خودمانی تر می توانیم به آن لقب یک هایپر مارکت خودرویی را بدهیم به این معنی که صفر تا صد خدمات خودرو در این محل انجام می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اتوشناس مجموعه ایست که به بیان خودمانی تر می توانیم به آن لقب یک هایپر […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

اتوشناس مجموعه ایست که به بیان خودمانی تر می توانیم به آن لقب یک هایپر مارکت خودرویی را بدهیم به این معنی که صفر تا صد خدمات خودرو در این محل انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اتوشناس مجموعه ایست که به بیان خودمانی تر می توانیم به آن لقب یک هایپر مارکت خودرویی را بدهیم به این معنی که صفر تا صد خدمات خودرو در این محل انجام می شود و نیازی نیست مالک خودرو برای گرفتن یک سرویس یا خدمت خاص، به جایی خارج از این مجموعه مراجعه کند. همیشه وقتی خودرومان دچار یک ایراد فنی می شود، یا طی حادثه ای بدنه آن آسیب می بیند، از دور و بری هایمان می پرسیم: ((تعمیرکار مطمئن یا صافکار کار بلد سراغ دارید؟))

از نظر نگارنده، مکانیکی هم مثل آرایشگاه می ماند! در صورتی که جای مطمئنی پیدا کردید، مراجعه به تعمیرگاه دیگر همچون مراجعه به یک آرایشگاه نا آشنا، اینرسی زیادی طلب می کند و تا جایی که بتوانید تن به این کار نمی دهید.

در اتوشناس از خدمات کارشناسی تشخیص رنگ و سلامت فنی و بدنه گرفته ، تا تعمیرگاه و صافکاری نقاشی و امداد شبانه روزی در محل ، همه و همه به مشتریان ارائه می شود. اتوشناس 2 شعبه دارد که پذیرش را بر اساس مدل و ساخت خودرو تفکیک می کند: شعبه اول مربوط به خودروهای خارجی و شعبه دوم مختص خودروهای ایرانی و چینی است. هر کدام هم از متخصصین مجرب بهره می برد و همین ضمانت رضایت مشتریان است.

مجموعه اتوشناس خدمات دیگری از جمله می توان به اتوآپ بوده که در اینجا مرغوب ترین خدمات دیتیلینگ، کاور و سرامیک خودرو را دریافت می کنید.

چند نکته جالب و متمایز این تعمیرگاه را اشاره کنیم: 1- شما می توانید قطعه مورد نیاز را خودتان تهیه کنید، هرچند که اتوشناس به شما مشاوره می دهد و بهتر است این کار را به خودشان واگذار کنید. 2- اگر در تامین هزینه های تعمیر و سرویس خودروی خود مشکل دارید، اتوشناس در کنار شما قرار می گیرد و کمکتان می کند. 3- در طول مدت تعمیر خودرو بی ماشین نخواهید ماند، اتوشناس به شما خودروی جایگزین می دهد. 4- اگر مشترک امداد باشید و کارت (( اتویار )) داشته باشید، یک سری خدمات امدادی را رایگان در محل دریافت می کنید: نظیر پنچرگیری و تعویض چرخ، باطری به باطری ، بنزین اضطراری و… . اگر هم در محل رفع ایراد نشود سریعا با خودروبر به یکی از مراکز تعمیرگاهی (حتی مراکز غیر از اتوشناس) منتقل خواهید شد و تاکسی برگشت به منزل را میهمان خواهید بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی