پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه بین المللی موتورهای درون سوز به پایان رسید

دوازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت روز گذشته پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت با برگزاری کارگاه‌های تخصصی به پایان رسید. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در نمایشگاه جانبی این همایش، شرکت نفت بهران حضور داشت و کارشناسان و متخصصین بهران نیز در همایش و کارگاه‌های تخصصی شرکت نمودند. غرفه بهران نیز ضمن معرفی محصولات جدید […]

سبحان قالیباف
جمعه - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱

دوازدهمین همایش بین المللی موتورهای درونسوز و نفت روز گذشته پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت با برگزاری کارگاه‌های تخصصی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در نمایشگاه جانبی این همایش، شرکت نفت بهران حضور داشت و کارشناسان و متخصصین بهران نیز در همایش و کارگاه‌های تخصصی شرکت نمودند.

غرفه بهران نیز ضمن معرفی محصولات جدید بهران، به جلسات فنی با مدیران و متخصصین صنعت خودرو،به ویژه مدیران مرکز تحقیقات موتور ایران خودرو، اختصاص یافت.

طی سه روز برگزاری این همایش، آقای مهندس خطیبی مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو و آقای مهندس میرسلیم، نماینده مجلس و رئیس همایش از غرفه بهران بازدید کردند.

لازم به ذکر است همکاری های بهران با خودروسازان در بخش‌های تحقیقاتی از دیرباز در جریان بوده و این شرکت در کلیه دوره های این همایش از ابتدای ایجاد آن، حضوری پر رنگ داشته است.

در پایان این همایش نیز، لوح تقدیر این همایش به شرکت نفت بهران اهدا گردید.

گزارش تصویری این همایش را در ادامه ملاحظه فرمایید.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی