پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کسب رتبه نخست توسط مدیران خودرو در ارزیابی های سازمان کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور توانسته در یک سال اخیر با افزایش کیفی و کمی محصولات خود در قالب دو برند ام وی ام و فونیکس سهم بازار قابل توجهی را به خصوص در رده خودروهای لوکس و نیمه لوکس از آن خود کند. به گزارش پایگاه […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور توانسته در یک سال اخیر با افزایش کیفی و کمی محصولات خود در قالب دو برند ام وی ام و فونیکس سهم بازار قابل توجهی را به خصوص در رده خودروهای لوکس و نیمه لوکس از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین و فعال ترین خودروساز بخش خصوصی کشور توانسته در یک سال اخیر با افزایش کیفی و کمی محصولات خود در قالب دو برند ام وی ام و فونیکس سهم بازار قابل توجهی را به خصوص در رده خودروهای لوکس و نیمه لوکس از آن خود کند. تازه ترین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نیز حاکی از سطح بالای کیفی خدمات ارائه شده از سوی این شرکت خودروسازی است، به نحوی که مدیران خودرو در حوزه های فروش، رضایتمندی مشتریان و عملکرد شبکه نمایندگان فروش مدیران خودرو رتبه نخست را در میان تمامی خودروسازان بخش دولتی و خصوصی از آن خود ساخته است.

بنابر گزارش ISQI، شرکت مدیران خودرو که در سالیان اخیر اقدامات گسترده ای را در زمینه ارائه خدمات بهتر در زمینه فروش داشته است، در سال گذشته با پیروی از آیین نامه ها و استانداردهای مربوطه به ویژه در رابطه با مدت زمان تحویل خودرو و عمل به تعهدات، اطلاع رسانی به مشتریان، فرایندهای پرداخت سود و خسارت و… موفق شد بالاتر از تمامی خودروسازان دیگر به کسب رتبه نخست نائل شود.

مدیران خودرو 1

رضایتمندی مشتریان شاخص دیگری است که شرکت مدیران خودرو با کسب امتیاز 72.3 که بسیار بالاتر از میانگین صنعت خودرو است رتبه نخست در میان تمامی خودروسازان را به خود اختصاص داده است. این شرکت با پیروی کامل از دستورالعمل های قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در رسیدگی به شکایات و با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته و بازخوردهای دریافت شده از مشتریان، بیشترین میزان رضایتمندی مشتریان را به خود اختصاص داده است.

همچنین در موضوع رضایت از شبکه نمایندگان مجاز که ناظر بر عواملی همچون آموزش پرسنل نمایندگی ها، تدوین استانداردها، فرآیند حمل و تحویل خودرو، استانداردهای رفاهی و مدیریت روابط با مشتریان می باشد نیز این شرکت در صدر رتبه بندی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفته است.

موفقیت های مستمر مدیران خودرو در سالیان اخیر نشان از عزم این شرکت برای ارتقای جایگاه خود در بازار خودرو کشور و پیشتازی در این صنعت دارد. مسلما این امر جز با کسب رضایت حداکثری مشتریان در بلندمدت محقق نخواهد شد. از همین روست که این شرکت ضمن بروزرسانی محصولات خود و معرفی خودروهای به روز مبتنی بر تکنولوژی های روز دنیا نظیر تیگو 8 پرو و تیگو7 پرو، نگاهی خاص به مالکان قدیمی خود نیز داشته و با تدارک مراسم های ویژه در قالب باشگاه مشتریان تلاش دارد رضایت تمامی خریداران محصولات خود را جلب کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی