پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرده برداری آرین موتور از یک compact suv در کلاس B

مدیرعامل آرین موتور پویا گفت : قصد داریم به زودی یک compact suv کلاس B که حتما محصولی اقتصادی و رقابتی خواهد بود، به بازار خودرو ایران عرضه کنیم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد رضا سیفی در ادامه افزود : همچنین برای توسعه محصولات خود، معرفی محصول دوم در سبد محصولات خودروی لاماری […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیرعامل آرین موتور پویا گفت : قصد داریم به زودی یک compact suv کلاس B که حتما محصولی اقتصادی و رقابتی خواهد بود، به بازار خودرو ایران عرضه کنیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد رضا سیفی در ادامه افزود : همچنین برای توسعه محصولات خود، معرفی محصول دوم در سبد محصولات خودروی لاماری را دستور کار خود خواهیم داشت. علاوه بر این توسعه شبکه نمایندگان برند لاماری در جهت ارائه خدمات پس از فروش متمایز و با کیفیت در سطح کشور از دیگر برنامه های سال 1401 شرکت آرین موتور خواهد بود.

وی گفت : با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اهمیتی که شرکت آرین موتور برای تمامی مردم کشورمان قائل است، قصد داریم به زودی یک compact suv کلاس B که حتما محصولی اقتصادی و رقابتی خواهد بود، به بازار خودرو ایران عرضه کنیم.

مدیرعامل آرین موتور پویا در خصوص طرح واردات خودرو بیان کرد: بدون واردات و حضور خودروهای با کیفیت، نمی توان خودروسازان داخلی که بیشتر از نود و پنج درصد بازار خودرو در انحصار آنهاست را مجبور کرد که کیفیت خود را افزایش دهند. واردات منطقی در جهت کاهش التهاب بازار خودرو، می تواند منجر به حذف محصولات بی کیفیت و جایگزین شدن با محصولاتی مناسب تر حتی در سبد خودروسازان داخلی شود.

وی ادامه داد : بهتر است به جای ایجاد و وضع قوانینی که صرفا انحصار ایجاد میکند، اجازه دهیم بازار خودرو نیز مانند تمامی بازارهای دیگر با مکانیزم ذاتی خود که قانون عرضه و تقاضاست، خودروسازان بی کیفیت را یا تبدیل به خودروساز بهتری کند یا حذف شوند.

سیفی در پایان با اشاره به موضع سامانه فروش خودرو توسط وزارت صمت عنوان کرد : این طرح به هیچ عنوان طرح خوبی نبوده و کمکی به حل مشکلات بازار نخواهد کرد. این طرح به مشتریان این جهت گیری فکری را داد که در بازار محدودیت عرضه وجود دارد و در کوتاه مدت نیز وزارت صمت برنامه مدون و کارشناسی برای رفع مشکل عرضه در بازار خودرو را نخواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی