پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و

ب ام و با دستی پر به دیترویت می رود

ب ام و برای نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه امسال چندین محصول جدید خود را از جمله M2 و X4 M40i به نمایشگاه خواهد آورد. این دو محصول در ماه اکتبر معرفی شدند و حال کمپانی باواریایی در نظر داشته تا طی نمایشگاه اطلاعات تکمیلی در کنار نمایش عمومی ارائه دهد. طرفداران امریکایی قطعا با M2 جدید […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ آذر ۱۳۹۴

ب ام و برای نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه امسال چندین محصول جدید خود را از جمله M2 و X4 M40i به نمایشگاه خواهد آورد. این دو محصول در ماه اکتبر معرفی شدند و حال کمپانی باواریایی در نظر داشته تا طی نمایشگاه اطلاعات تکمیلی در کنار نمایش عمومی ارائه دهد.

طرفداران امریکایی قطعا با M2 جدید که جانشین حقیقی E30 M3 کلاسیک به شمار می رود، شاد می شوند. مدل از موتور 3.0 لیتری توربوشارژ شش سیلندر با خروجی 365 اسب بخاری همراست. مشتریان می تواند از بین دو گزینه گیربکس 6 سرعته دستی و 7 سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند. چنین موتوری می تواند 0 تا 100 را طی 4.4 ثانیه با گیربکس دستی و 4.2 با گیربکس اتوماتیک سپری کند. M2 جدید در بهار 2016 وارد بازار ایالات متحده خواهد شد.

X4 با نسخه قدرتمندتر M40i در نمایشگاه حضور پیدا می کند. مدلی که از موتور 3.0 لیتری توربودوقلوی شش سیلندر با خروجی 360 اسب بخاری و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک در کنار سیستم xDrive 4×4 مجهز است. ب ام و درنظر داشت X4 M40i را در ماه فوریه به کسانی که سفارش دهند، تحویل خواهد داد.

البته در کنار این دو اتومبیل مدل های دیگری از جمله X1, 7-Series, i8, i3و 330e هیبریدی نیز حضور خواهند داشت.

منبع:Motor 1

برچسب‌ها : BMWب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی