پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ثبت نام بیش از 6 میلیون متقاضی در مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو

سخنگوی وزارت صمت از ثبت نام بیش از 6 میلیون متقاضی خرید خودرو در مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم، ثبت‌نام مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو از ساعت 17 روز شنبه (25 تیرماه) به مدت سه روز آغاز شد و ساعت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ تیر ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت صمت از ثبت نام بیش از 6 میلیون متقاضی خرید خودرو در مرحله دوم قرعه کشی یکپارچه خودرو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم، ثبت‌نام مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو از ساعت 17 روز شنبه (25 تیرماه) به مدت سه روز آغاز شد و ساعت 17 روز سه شنبه 28 تیرماه به پایان رسید.

به گفته “امید قالیباف” سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این دوره در مجموع 6 میلیون و 57 هزار و 555 نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.

وی گفت: در واقع 50‌ درصد رشد در تعداد متقاضیان نسبت به دور قبل به ثبت رسید، در حالی که در دور نخست متقاضیان یک هفته برای ثبت‌نام مهلت داشتند، اما در این دوره به سه روز محدود شده بود.

در این مرحله حدود 76 هزار و 700 خودرو توسط خودروسازان عرضه شد.

نتایج قرعه‌کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن است.

این قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی