پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

روغن موتور

چرا روغن موتور در بازار 35 درصد گران شد؟

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران بیان کرد: عرضه قطره چکانی روغن موتور سبب رشد 35 درصدی قیمت ها در بازار شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با انتقاد از عرضه قطره چکانی روغن موتور در بازار، گفت: کارخانجات به دلیل آنکه نتوانسته اند مجور افزایش […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳ مرداد ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران بیان کرد: عرضه قطره چکانی روغن موتور سبب رشد 35 درصدی قیمت ها در بازار شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودزو

علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران با انتقاد از عرضه قطره چکانی روغن موتور در بازار، گفت: کارخانجات به دلیل آنکه نتوانسته اند مجور افزایش قیمت ها را دریافت کنند نیاز بازار را تامین نکرده همین موضوع باعث افزایش 35 درصدی قیمت روغن موتور شده است.

وی با اعلام اینکه نکته قابل توجه اینجاست کارخانجات فروش اجباری کالاها را در کنار روغن موتور به مصرف کننده اعلام می کنند، افزود: به عنوان نمونه درصورت خرید روغن موتور باید یک ضدیخ یا واسکازین نیز خریداری شود.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران با اشاره به اینکه فروش اجباری کالا ممنوع است و نباید از سوی واحدهای تولیدی صورت گیرد، گفت: با کمبود عرضه روغن در بازار سوءاستفاده کنندگان روغن های تقلبی را به وفور در بازار عرضه کرده و آنها را با قیمتهای ارزان به فروش می رسانند. استفاده از روغن های تقلبی و فاقد استاندارد آسیب های جدی را به خودروها وارد می کند که مصرف کننده به دلیل ارزان بودن آنها ترجیح به خرید این کالاها دارد.

نیک آیین اضافه کرد: درحال حاضر بازار با روغن های تقلبی و فاقد استاندارد اشباع شده، از آن طرف تولیدکننده نیز تمایلی به عرضه کافی ندارد. همین موضوع عاملی شده تا بازار به هم ریخته و هیچ مدیریتی در آن اعمال نگردد.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی