پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ظرفیت صنایع خودروسازی می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کشور باشد

فرمانده قرارگاه سایبری خاتم الانبیا با حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از غرفه سایپا بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سرلشکر مصطفی ایزدی، فرمانده قرارگاه سایبری خاتم الانبیا در بازديد از غرفه سايپا گفت: آنچه که انتظار می رود این است که صنعت خودروسازی ما به سمت دانش بنیان شدن و اتکا […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۷ شهریور ۱۴۰۱

فرمانده قرارگاه سایبری خاتم الانبیا با حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از غرفه سایپا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سرلشکر مصطفی ایزدی، فرمانده قرارگاه سایبری خاتم الانبیا در بازديد از غرفه سايپا گفت: آنچه که انتظار می رود این است که صنعت خودروسازی ما به سمت دانش بنیان شدن و اتکا به توان داخل برود و خودروهای تولیدی، متکی بر امکانات داخلی باشند که این مهم اتفاق افتاده و امیدواریم این چشم انداز در عمل تحقق پیدا کند.

او تصریح کرد: فضایی که امروز در غرفه سایپا و سایر شرکت های خودروسازی ملاحظه شد، بسیار امیدوار کننده بود و امیدواریم شرکت ها در این مسیر ثابت قدم باشند.

فرمانده قرارگاه سایبری خاتم الانبیا افزود: امیدواریم نمونه هایی که امروز در نمایشگاه ملاحظه شد به زودی و در فضای اقتصادی مناسب در اختیار مردم قرار بگیرند.

سرلشکر ایزدی اشاره کرد: ظرفیتی که در مجموعه صنایع خودروسازی وجود دارد، ظرفیت ارزشمندی است و می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای کشور باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی