پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار چین فرصتی برای عرضه اندام بهتر لینکلن Navigator

حال لینکلن Navigator این روزها چندان چنگی به دل نمی زند به همین دلیل شرکت سازنده، این غول خوش چهره را در بازار چین با پسوند ONE عرضه کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو لینکلن Navigator روزهای سختی را در بازار آمریکا سپری می‌کند. جایی که طی چند ماه اخیر بارها به دلیل […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۹ شهریور ۱۴۰۱

حال لینکلن Navigator این روزها چندان چنگی به دل نمی زند به همین دلیل شرکت سازنده، این غول خوش چهره را در بازار چین با پسوند ONE عرضه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

لینکلن Navigator روزهای سختی را در بازار آمریکا سپری می‌کند. جایی که طی چند ماه اخیر بارها به دلیل نقص فنی، فراخوان شده است. با این حال، آمار فروش در این کشور نسبتاً ثابت است و به نظر می‌رسد که بازار چین سهم بسزایی در موفقیت نویگیتور دارد. این شرکت برای موفقیت نویگیتور در بازار چین، یک نسخه ویژه را با پسوند One عرضه کرده است.

لینکلن نویگیتور وان یک شاسی‌بلند فوق لوکس ویژه بازار چین است. شرکت می‌گوید تنها 30 دستگاه از آن را تولید خواهد کرد. محصول فوق بر اساس لینکلن نویگیتور L ساخته شده است، که هفته گذشته در نمایشگاه خودرو چنگدو رونمایی شد. جالب آن‌که ویژگی‌های جدیدی که روی این خودرو دیده می‌شود، روی نسخه عرضه‌شده در بازار آمریکا وجود ندارد و منحصراً برای تیپ One باقی خواهد ماند.

لینکلن (4)

چیزی که معمولاً روی یک خودروی خانوادگی دیده می‌شود، آرایش سه ردیفه صندلی‌هاست و اکنون روی این خودرو دو سرنشین عقب روی صندلی‌های بسیار لوکس کاپیتانی خواهند نشست. بین دو صندلی یک تکیه‌گاه وجود دارد که روی آن یک تبلت نصب می‌شود و کنترل آسانی روی ویژگی‌های تجملی فراهم می‌کند. این‌ها شامل LED های سقفی ستاره‌ای، یک نمایش برای سرگرمی و یک سیستم صوتی به سبک ساند بار می‌شود.

برجسته‌ترین ویژگی داخل کابین ست چای خوری Jian است. نکته مهم این است که شیوه خاص ریختن و سرو چای چینی‌ها نیز در این ساختار اعمال شده است.

در نمای بیرونی نویگیتور One ترکیب دو رنگ نقره‌ای-بنفش و رینگ‌های 22 اینچی جلوه‌گری می‌کند.

تا این لحظه اطلاعات دقیق درباره پیشرانه آن نمی‌دانیم، ولی بر اساس لینکلن نویگیتور استاندارد انتظار داریم برای آن یک قلب 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل توربوشارژ باشد.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی