پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

با کورس ایر 2023 آشنا شوید!

لیتکلن به تازگی از پر فروش ترین محصول خود یعنی کورس ایر پرده برداری کرده است که قرار است اوابل سال آینده وارد بازار شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو لینکلن کورس‌ایر (Corsair) پرفروش‌ترین محصول این برند است و مدل 2023 آن، اوایل سال آینده عرضه می‌شود. مدل جدید چهره‌ای تازه و فناوری‌های بسیاری […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۲ شهریور ۱۴۰۱

لیتکلن به تازگی از پر فروش ترین محصول خود یعنی کورس ایر پرده برداری کرده است که قرار است اوابل سال آینده وارد بازار شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

لینکلن کورس‌ایر (Corsair) پرفروش‌ترین محصول این برند است و مدل 2023 آن، اوایل سال آینده عرضه می‌شود. مدل جدید چهره‌ای تازه و فناوری‌های بسیاری دارد.

مهم‌ترین به‌روز‌رسانی‌های این مدل، داخل خودرو دیده می‌شود. به جای نمایشگر 8 اینچی قبلی، اکنون یک صفحه‌نمایش 13.2 اینچی روی داشبورد قرار گرفته است که از نرم‌افزار Sync 4 لینکلن پشتیبانی می‌کند. نمایشگر صفحه کیلومتر 12.3 اینچی هنوز وجود دارد.

قسمت پایینی ابزارهای کنسول مرکزی، دچار تغییرات کوچکی شده است. یک ترکیب و چیدمان ساده برای این بخش در نظر گرفته شده است.

لینکلن کورس‌ایر 2023 به سیستم کمک راننده پیشرفته ActiveGlide 1.2 مجهز شده است. این سیستم می‌تواند خودرو را با سرعت 129 کیلومتر برساعت در یک خط نگه دارد. با ضربه زدن روی دسته راهنما، این سیستم می‌تواند تغییر لاین دهد‌. هنگامی که راننده به سایر خودروها نزدیک می‌شود، این سیستم فاصله با خودروها را افزایش می‌دهد. اگر راننده به هشدار رادار نقاط کور توجه نکند، این سیستم فرمان را حرکت می‌دهد.

لینکلن کورس‌ایر 2023 به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده است، که 250 اسب‌بخار قدرت دارد‌. علاوه بر آن، پیشرانه 2.5 لیتری پلاگین‌هیبریدی نیز موجود است که خروجی آن به 266 اسب‌بخار می‌رسد. بنابراین پیشرانه 2.3 لیتری توربوشارژ قبلی دیگر وجود ندارد.

بسته به نوع پیشرانه و تریم‌ها، نسخه‌های تمام چرخ محرک و یا دیفرانسیل جلو در دسترس هستند‌.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی