پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انقلاب منصوری در مرسدس بنز AMG GLS 63

منصوری تیونر معروف این بار به سراغ مرسدس AMG GLS 63 رفته کت و شلواری خوش دوخت را به تن این شاسی بلند آراسته کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مرسدس AMG GLS 63 از زمان ورود به بازار، به عنوان یک شاسی­‌بلند بزرگ و قدرتمند شناخته می‌شود، اما افرادی که قابلیت‌های این […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

منصوری تیونر معروف این بار به سراغ مرسدس AMG GLS 63 رفته کت و شلواری خوش دوخت را به تن این شاسی بلند آراسته کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مرسدس AMG GLS 63 از زمان ورود به بازار، به عنوان یک شاسی­‌بلند بزرگ و قدرتمند شناخته می‌شود، اما افرادی که قابلیت‌های این خودرو را کافی نمی‌دانند، باید نگاهی به محصول جدید منصوری داشته باشند.

تیونر آلمانی در نخستین گام به سراغ پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوشارژ مرسدس AMG GLS 63 رفته که در حالت استاندارد، 603 اسب‌­بخار قدرت تولید می­‌کند، اما با سفارش پکیج P720، خروجی پیشرانه به 710 اسب‌­بخار و هزار نیوتن‌متر افزایش می‌­یابد.

اما اگر پکیج P850 را سفارش دهید که بروزرسانی توربوشارژرها، سیستم اگزوز اسپرت و فیلتر هوای متفاوت را به همراه دارد، خروجی پیشرانه به 838 اسب­‌بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور می‌­رسد.

برای ایجاد تمایز بین دست‌پرورده منصوری با نمونه­‌های استاندارد مرسدس AMG GLS 63، مجموعه­‌ای از قطعات فیبرکربن شامل کاپوت، زیرسپری جلو، دیفیوزر عقب (در دو مدل)، قطعات لبه گلگیرها، باله سقفی و غیره، برای این خودرو تدارک دیده شده است.

میله­‌های محافظتی را نیز می­‌توان به رنگ مشکی یا نقره‌­ای سفارش داد، که خشونت ظاهری GLS را به وضوح افزایش می‌­دهد.

سفارشی­‌سازی محصول جدید منصوری به اینجا محدود نشده است، چراکه این شرکت برای تغییر فضای کابین GLS هم گستره‌­ای نامحدود از مواد و رنگ‌ها را پیشنهاد می‌­کند.

کفپوش‌های چرم یا مخمل داخل کابین و کفی محفظه بار هم به سلیقه مشتری طراحی شده و 9 طرح مختلف برای رینگهای خودرو، قابل انتخاب است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی